(צילום: עמותת אלווין ישראל)
(צילום: עמותת אלווין ישראל)

מרגש: מפגש חשיפה נערך בין קצינים בכירים מהמשטרה ומקבלי שירות עם מוגבלות מעמותת אלווין ישראל

בסגרת המפגש, שנערך במרכז "סבא" בירושלים, הגיעו למערך הדיור של העמותה עשרות קצינים בכירים בדרגות רפ"ק וסנ"צ הנמצאים בקורס פו"מ של המכללה הלאומית לשוטרים. במהלך המפגש הציגה המשטרה למקבלי השירות מגוון מיחידותיה בין השאר: מערך חבלה, הפרשים, כלבנים, תנועה, אופנועים ועוד

פורסם בתאריך: 10.8.22 12:42

מפגש חשוב ומרגש בין קציני משטרה בכירים ומקבלי שירות אנשים עם מוגבלות נערך השבוע במרכז "סבא" בירושלים של עמותת אלווין ישראל. בסגרתו הגיעו למערך הדיור של העמותה בעיר עשרות קצינים בכירים בדרגות רפ"ק וסנ"צ הנמצאים בקורס פו"מ של המכללה הלאומית לשוטרים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במפגש, הציגה המשטרה למקבלי השירות מגוון מיחידותיה הכוללים בין השאר: מערך חבלה, הפרשים,  כלבנים, תנועה, אופנועים ועוד, לצד הצגת מערך הכבאות וההצלה. המפגש הינו חלק משיתוף פעולה של עמותת אלווין ישראל ומשטרת ישראל במטרה לחשיפה הדדית והכרה באתגרים העומדים בפני אנשים עם מוגבלות, לצד הסרת חסמים ודעות קדומות.

 מרגלית פילר, מנכ"לית עמותת אלווין ישראל:"אלווין פועלת כבר כמעט 4 עשורים ומעניקה שירותים למעל 5200 אנשים עם מוגבלות מידי שנה, מתוך האמונה כי כל פרט בקהילה ראוי להיות חלק בלתי נפרד מהחברה הסובבת אותו. אנו מסיעים ליחיד ולקבוצה לרכוש כלים ותמיכות הנדרשים להתערות בקהילה. כמו כן, אנו מאמינים ופועלים לסייע לגופים בקהילה להפוך לנגישים עבור אנשים עם מוגבלות. במסגרת זו ראינו את החשיבות ביצירת שיתוף פעולה עם משטרת ישראל בתהליך ההדרכה של השוטרים והקצינים במפגש "שוטר אזרח" ובעיקר את חשיפתם גם לאנשים  שמוגבלותם אינה נראית לעין. מהמפגשים שכבר התקיימו אנו רואים כיצד הופכים המשתתפים לשגרירים לאחרים וללא ספק מהווים המפגשים לשני הצדדים הסתכלות חדשה".

מהמשטרה נמסר כי "שיתוף הפעולה והתכנים חשובים ביותר. עלינו כחברה, ובטח כאנשי חוק, להכיר את עולמם של האזרחים במדינת ישראל באשר הם.  החשיפה לעולמם של האנשים עם המוגבלות הקוגניטיבית ומקבלי השירות של מערך הדיור של אלווין בירושלים הייתה חשובה ומרגשת, הצגנו בפניהם מגוון תפקידי שיטור וצפינו בהצגה ובה שחקנים עם מוגבלות מספרים על עולמם והאתגרים העומדים בפניהם. כלל המשתתפים התרגשו מאוד מהמפגש שללא ספק לא יהיה האחרון. אנו מברכים את עמותת אלווין על שיתוף הפעולה, יחד ניצור סביבה בטוחה לכולם".

 

בסיום המפגש ולאחר שהתקיים סשן שולחנות עגולים וסימולציות שונות העניקו מקבלי השירות "כרטיסי עצה" אותם כתבו שגרירי ההסברה של אלווין ישראל.


מחפשים דירת 5 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר