כיכר ספרא - ללא קרדיט - נועם שרפלר צילם
כיכר ספרא

הבשורה למשרתי המילואים בירושלים: הנחה אוטומטית בארנונה

בעקבות הצעה של חברת המועצה עינב בר כהן, שינתה עיריית ירושלים את אופן מתן ההנחות בארנונה, כך שמשרתי המילואים לא יצטרכו להגיש בקשה יזומה אלא יקבלו את ההנחה באופן אוטומטי. בר כהן: "הישג גדול לירושלים ולחיילי וחיילות המילואים בעיר"

פורסם בתאריך: 30.8.22 20:34

משרתי ומשרתות המילואים בירושלים – האייטם הזה הוא בשבילכם. החל מהשבוע תהנו בהנחה בתשלום הארנונה באופן אוטומטי וללא צורך בהגשת בקשה יזומה או משלוח אישורים רלוונטים לעיריית ירושלים.

כידוע, משרתי ומשרתות המילואים זכאים להנחה של 5 אחוזים בתשלום הארנונה, אולם הבירוקרטיה המסורבלת והעובדה שבכל שירות נדרשו משרתי ומשרתות המילואים להגיש בקשה יזומה ולשלוח אישורים רלוונטים הובילה לכך שרבים לא קיבלו את ההנחה המגיעה להם על פי חוק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כעת, בעקבות יוזמה של חברת מועצת העירייה עינב בר כהן, והצעה לסדר שהגישה לפני כחודשיים, החליטה העירייה לשנות את המדיניות ולזכות את משרתי המילואים בהנחה אוטומטית, זאת בהתאם לרשימות שיתקבלו מצה"ל.

"ההנחה, בגובה של 5 אחוזים מסכום הארנונה, תוענק על פי נהלי משרד הפנים למשרתי מילואים", נמסר מעיריית ירושלים. "יודגש, כי במידה וקיימת זכאות להנחות נוספות, תינתן ההנחה הגבוהה ביותר (ללא כפל הנחות). מדובר במהלך אשר ייטיב עם משרתי המילואים ויחסוך מהם את הצורך להגיש בקשה בפועל לקבלת ההנחה".

ראש העיר משה ליאון מוסר: "עיריית ירושלים ממשיכה במהפכת השירות לכלל תושבי העיר. מילואימניקים יקרים, אנו מוקירים את שירותכם ומצפים תמיד לשובכם הביתה, שלמים ובריאים".


עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)

עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)


לדברי בר כהן, אשר יזמה כאמור את השינוי לטובת משרתי ומשרתות המילואים, "זהו הישג גדול לירושלים ולחיילי וחיילות המילואים בעיר אשר החל מהשנה יהיו זכאים להנחה אוטומטית של 5 אחוזים בארנונה. אני שמחה שבעקבות דרישתי לפעול למען חיילי המילואים, העירייה וראש העיר משה ליאון שינו את מדיניותם. אני סבורה כי רק כך נוכל כולנו להבטיח כי כל חיילי המילואים בירושלים יממשו את הנחה לה הם זכאים על פי חוק, באופן אוטומטי וללא בירוקרטיה מיותרת, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם".

עוד מוסיפה בר כהן, "המצב האבסורד שבו רק 731 חיילים בכל העיר ירושלים, העיר הגדולה בישראל, מימשו עד היום את ההנחה לה הם זכאים בארנונה ייפסק החל מהשנה. כמשרתת ציבור, חיילת וקצינה בקבע, אמשיך לפעול ולהילחם עבור חיילי וחיילות צה"ל ומשרתי המילואים כפי שראוי ונכון לעשות".

 

 


מחפשים דירות גן בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר