נפגעת עבירות מין, תקיפה, אלימות מינית (צילום אילוסטרציה: pixabay.com)
(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

במסיבת יום ההולדת של בתו: תושב ירושלים נאשם בביצוע מעשים מגונים בחברותיה הקטינות

מחריד: גבר כבן 40 נעצר באחרונה בחשד לביצוע עבירות מין בשתי קטינות, זאת בזמן מסיבת יום הולדת 14 של בתו. היום, חמישי, הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום

פורסם בתאריך: 1.9.22 18:09

מסיבת יום הולדת של נערה בת 14 הפכה למופע אימים של אביה, אשר ביצע במהלך המסיבה שנערכה בביתם מעשים מגונים בשתי חברותיה הקטינות, שגילן מתחת ל-14. האב, בן 40 מירושלים, נעצר לפני מספר ימים בעקבות תלונות שהוגשו נגדו, והיום, חמישי, מעצרו הוארך והוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "חוקרי תחנת מוריה במחוז ירושלים, השלימו את פעולות החקירה בעניינו של תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, שנעצר על ידי המשטרה בחשד שביצע מעשים מגונים במספר הזדמנויות כלפי שתי קטינות שגילן מתחת ל-14 שנים".

במשטרה מוסיפים: "בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה, נפתחה חקירה שכללה, בין היתר, פעולות חקירה שבוצעו על ידי גורמים מקצועיים בהתאמה לגילן של המתלוננות. בתחילת השבוע נעצר החשוד לחקירה במשטרה. על פי החשד, המתלוננות שהנן חברותיה של בתו, הגיעו לביתה על מנת לחגוג עמה את יום הולדתה. בתוך כך, נכח במקום החשוד ובמהלך שהותן שם, ביצע בהן על פי החשד מעשים מגונים במספר הזדמנויות שונות".

במסגרת החקירה הרגישה, נאספו עדויות ומעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט עד היום. "לאחר שגובשה נגד החשוד תשתית ראייתית", מסכמים במשטרה, "הוגשה היום הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד החשוד ע״י הפרקליטות. משטרת ישראל פועלת כל העת להגנה על קטינים וחסרי ישע באשר הם, ותמשיך לפעול למיצוי הדין עם כל מי שינסה לפגוע בהם ובגופם".

 

 


מחפשים דירות גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר