אכיפת תנועה שבוצעה בשבוע החולף ברחבי ירושלים לקראת פתיחת שנת הלימודים (צילום: דוברות המשטרה)
אכיפת תנועה שבוצעה בשבוע החולף ברחבי ירושלים לקראת פתיחת שנת הלימודים (צילום: דוברות המשטרה)

מרדף, נהיגה מופרזת ואי ציות לרמזור אדום: הדוחות שניתנו בסופ"ש בירושלים

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 157 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף נעצר נהג רכב שנתפס כשהוא נוהג בפסילה בפעם השלישית

פורסם בתאריך: 4.9.22 16:21

הסכנה בכבישים: בפעילות אכיפת עבירות תעבורה שערכה משטרת ישראל בירושלים, בסוף השבוע האחרון, נרשמו 157 דוחות תנועה ונעצר נהג רכב על אף היותו פסול נהיגה בפעם השלישית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מציינים כי בפעילות אכיפה אותה ערכו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים במהלך סוף השבוע האחרון כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, נרשמו על ידי השוטרים 157 דוחות תעבורה, ונאסרו לשימוש 23 כלי רכב.

בתוך כך, נרשמו 9 דוחות תנועה בגין נהיגה במהירות מופרזת, 24 דוחות תנועה בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה ו-8 דוחות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ושימוש בדרך שלא כחוק.

"בנוסף נעצר נהג רכב שנתפס כשהוא נוהג בפסילה בפעם השלישית", מספרים במשטרה. "החשוד, תושב א-טור כבן 31, נעצר במהלך סוף השבוע על ידי שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים, זאת לאחר שנמלט מהשוטרים במהירות מופרזת באזור ציר עוזי נרקיס. מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית המשפט עד להיום, ראשון, 4.9".

במשטרה שבים ומדגישים כי "במסגרת המאבק בקטל בכבישים, משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת, בדגש על אכיפת עבירות תנועה חמורות המסכנות את ציבור משתמשי הדרך".

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר