מתוך פעילות בלשי ימ"ר את"ן (צילום: דוברות המשטרה)
מתוך פעילות בלשי ימ"ר את"ן (צילום: דוברות המשטרה)

מלחיץ: נהג אוטובוס ציבורי בירושלים נתפס תחת השפעת סמים

הנהג, בשנות ה-30 לחייו, נתפס במהלך פעילות סמויה של בלשי ימ"ר את"ן ירושלים. הנוסעים הועברו לאוטובוס חלופי והנהג נלקח לחקירה רישיונו נשלל והאוטובוס שבו נהג הושבת ל-30 ימים. אלקטרה-אפיקים: "הנהג הושעה וזומן לשימוע"

פורסם בתאריך: 8.9.22 08:32

במהלך נסיעה שגרתית של אוטובוס אלקטרה אפיקים אתמול, רביעי, הורדו הנוסעים מהאוטובוס והעברו לאוטובוס חלופי. הסיבה – הנהג נתפס על ידי המשטרה כשהוא תחת השפעת סמים.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "במהלך פעילות סמויה של בלשי היחידה המרכזית מערך התנועה (ימ"ר את"ן) של מחוז ירושלים שבוצעה אתמול בירושלים, עוכב לחקירה נהג רכב ציבורי בשנות ה-30 לחייו, זמן קצר לאחר שהעלה נוסעים לאוטובוס בו הוא נהג. הנוסעים שנכחו במקום, הועברו לאוטובוס חלופי והנהג הועבר אל משרדי החקירות של אגף התנועה בירושלים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הפעילות של בלשי ימ"ר את"ן, כך נמסר מהמשטרה, התקיימה במסגרת המאבק של המשטרה בעבירות תנועה חמורות המסכנות את הציבור.

עוד נמסר מהמשטרה כי "בסיום החקירה של נהג האוטובוס, ולאחר בדיקה שנערכה בה התחזק חשד להימצאות שאריות סם בגופו, החל כנגד הנהג הליך דין תעבורתי, זאת לצד פסילת רישיון נהיגתו והשבתת הרכב למשך 30 הימים הקרובים על ידי קצין משטרהמשטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת ביטחונו של ציבור משתמשי הדרך תוך פעילות גלויה וסמויה כנגד נהגים המבצעים עבירות תעבורה, בדגש לעבירות חמורות, ומיצוי הדין עם נהגים אלו".

 

 

שי מלכה, סמנכ"ל אלקטרה-אפיקים: "חברת אלקטרה-אפיקים רואה בחומרה רבה את המקרה ופועלת בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה והרשויות. "מדובר באירוע חריג שאינו משקף את התנהלות כלל הנהגים המקצועיים ושומרי החוק של חברת אלקטרה-אפיקים ועל כן, מיד עם היוודע דבר המקרה הושעה הנהג מיידית מתפקידו וזומן לשימוע".


מחפשים בית בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר