הרכב איתו פגע החשוד בקורבן (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב איתו פגע החשוד בקורבן (צילום: דוברות המשטרה)

חשד: גבר תקף ודרס את אשתו בשכונה בצפון ירושלים

מחקירת המקרה עולה כי ככל הנראה התגלע סכסוך בין הבעל לאישתו במהלך נסיעה. בשלב מסוים, החשוד סילק את האישה מהרכב אך רדף אחריה ברחוב, תקף וחנק אותה, נכנס חזרה לרכב ודרס אותה. האישה פונתה לבית החולים, הבעל נעצר

פורסם בתאריך: 10.9.22 20:28

אירוע קשה בצפון ירושלים: תושב כפר עקב נעצר על ידי המשטרה בחשד שתקף את אשתו באלימות ודרס אותה. הערב, מוצ"ש, תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "אתמול, שישי, בשעות הבוקר, התקבל במשטרה דיווח מבית חולים בירושלים על אירוע אלימות, במהלכו החשוד תקף ודרס את אישתו שנזקקה בעקבות כך לטיפול רפואי.

"מחקירת המקרה עולה כי ככל הנראה התגלע סכסוך בין הבעל לאישתו במהלך נסיעה בשכונה בצפון ירושלים. בשלב מסוים, החשוד סילק את האישה מהרכב אך רדף אחריה ברחוב, תקף וחנק אותה, נכנס חזרה לרכב ודרס אותה. בעקבות מעשיו, הקורבן נפצעה ופונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי".

עוד נמסר כי "מיד עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, פתחו בחקירה והחשוד במעשה, תושב כפר עקב בשנות ה-30 לחייו, אותר ונעצר. הערב, יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק באלימות החמורה ולמצות את הדין עם מעורבים במעשי אלימות ובריונות באשר הם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר