(צילום: רשות הצעירים)
(צילום: רשות הצעירים)

נחיתה רכה בירושלים: העולים החדשים השתתפו באירוע נטוורקינג

האירוע נערך במרכז הצעירים בעיר בשפה האנגלית, במטרה לחבר את העולים החדשים שהגיעו לעיר ממגוון רחב של מדינות, אל עולם התעסוקה, היזמות, הפנאי והתרבות הירושלמי

פורסם בתאריך: 13.9.22 09:33

יוזמה חשובה: עיריית ירושלים קיימה אירוע נטוורקינג לרישות עסקי בין עולים חדשים וצברים תושבי העיר. האירוע התקיים במרכז הצעירים בעיר בשפה האנגלית, במטרה לחבר את העולים החדשים שהגיעו לעיר ממגוון רחב של מדינות, אל עולם התעסוקה, היזמות, הפנאי והתרבות הירושלמי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"במסגרת האירוע", מספרים בעירייה, "הצעירות והצעירים שעלו מרחבי העולם – מגרמניה, פרס, דרום אמריקה, רוסיה, ארה"ב ועוד – פגשו וקיימו שיח עם תושבים ירושלמים, שהכירו להם טוב יותר את העיר וחשפו בפניהם את הדרכים השונות בהן הם יכולים להתפתח בה. ניתנו להם מגוון כלים מקצועיים וחברתיים ייחודים לעולים חדשים, שיסייעו להם לאתר ולהגיע למקומות עבודה המתאימים להם, לפתח יוזמות אישיות מקצועיות, ללמוד על מרכזי התרבות והאומנות השונים בירושלים ועוד".

עוד מספרים בעירייה כי "כל בעלי המקצוע שלקחו חלק באירוע, היו עולים חדשים בעצמם: המרצים, המפיקים, המנחים, הצלמים וצוות הקייטרינג. כך למשל, השתתפה באירוע הצלמת לובה טרנבסקיה, עולה צעירה מרוסיה, שצילמה את המשתתפים לתמונה מקצועית לרשת החברתית המיועדת לתעסוקה – "לינקדאין", וכן מי שהיה אחראי על הכיבוד לאורך הערב היה יונתן סירלינג, עולה צעיר מאנגליה שפתח את העסק החדש שלו רק לפני שבועיים".

יצוין כי האירוע התקיים במסגרת תוכנית "קונקט ירושלים", המשותפת לרשות הצעירים, רשות התעסוקה ורשות הקליטה העירונית של עיריית ירושלים.

ראש העיר משה ליאון: “לאורך השנים, ירושלים מהווה אבן שואבת ומקור השראה לתושבי הגלויות, שנושאים אליה את עיניהם וחולמים להגיע אליה. עיריית ירושלים שמחה ומברכת על כל הבאים בשעריה, מכל מדינות העולם, ופועלת על מנת ללוות אותם ולהקל על קליטתם במגוון תחומי חיים. אנו נמשיך לקדם עבורכם שלל יוזמות ולהעניק כלים שיסייעו בדרך החדשה בעיר".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר