מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

כשהוא פסול לנהיגה: תושב מזרח ירושלים ניסה להימלט מהשוטרים במחסום בידוק ונעצר

הנהג, שניסה להימלט מהמשטרה תוך נהיגה פרועה וסיכון משתמשי הדרך, גרם לתאונה של רכבים חולפים. החשוד הועבר לחקירה בתחנת שפט ומעצרו הוארך עד היום, ראשון.  חקירת המקרה נמשכת

פורסם בתאריך: 18.9.22 09:33

משטרת ישראל עצרה בסוף השבוע חשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו, שניסה להימלט מהשוטרים תוך נהיגה פרועה וסיכון משתמשי הדרך. בדיקתו העלתה כי נהג ברכב על אף היותו פסול לנהיגה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "במהלך סוף השבוע, בפעילות של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים ולוחמי מג"ב, הבחינו השוטרים ברכב בו נהג החשוד לכיוון מעבר חיזמא. כשזיהה הנהג את השוטרים והתבקש לעצור לבדיקה, הוא לא עצר במחסום ובנסיעה מהירה נמלט מהמקום תוך סיכון משתמשי הדרך, בניגוד לחוקי התעבורה וגרם לתאונה של רכבים חולפים".

עוד נמסר כי "לאחר שנהג הרכב נכנס לשכונה במזרח ירושלים, הוא פגע עם הרכב בפח אשפה, פרק רגלית וניסה להימלט מהמקום וכשזיהה את השוטרים שדלקו אחריו, נכנס לביתו ושם נעצר על ידי השוטרים. בדיקתו של החשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו, העלתה כי הנו נוהג בתקופת פסילה שהושתה עליו בבית משפט. החשוד הועבר לחקירה בתחנת שפט ומעצרו הוארך עד היום, ראשון.  חקירת המקרה נמשכת".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת במסגרת המאבק בקטל בכבישים, בדגש על אכיפת עבירות תנועה חמורות המסכנות את ציבור משתמשי הדרך".
.


מחפשים בית במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מני

    הירושלמי עלאק גם לפה הגיע השמאל איזה כותרת

    כתב עלוב תכתוב ערבי כבר בכותרת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר