מעצרים, מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

חשד: תושב מזרח ירושלים ביצע מעשה מגונה בצעירה בעת שחברו תיעד והעלה זאת לרשת

תושב מזרח ירושלים כבן 17 נעצר הבוקר, חמישי, בחשד שביצע מעשה מגונה בצעירה במרכז העיר ונגע בגופה, בעוד שחברו תיעד את המעשה והעלה את הסרטון לרשת הטיק טוק

פורסם בתאריך: 6.10.22 14:09

משטרת ישראל עצרה הבוקר, חמישי, תושב מזרח ירושלים כבן 17 בחשד שביצע מעשה מגונה בצעירה במרכז העיר ונגע בגופה, בעוד שחברו תיעד את המעשה והעלה את הסרטון לרשת הטיק טוק.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "השבוע נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בחשד לעבירת מין שבוצעה בצעירה במרכז העיר בעת שישבה עם חברותיה. תיעוד המעשה פורסם ברשת החברתית והוביל לפתיחה בחקירה, זאת למרות שלא הוגשה עד כה תלונה במשטרה. החוקרים התחקו אחר זהות החשוד, תושב אבו-טור כבן 17, ובתום פעולות חקירה מגוונות שבוצעו במשטרה, היום החשוד שהיה בבריחה הגיע לחקירה בימ״ר ירושלים ונעצר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"משטרת מחוז ירושלים פועלת כל העת גם במרחבי הרשת לאיתור וטיפול בחשודים בביצוע עבירות פליליות", מציינים במשטרה. "בהתאם למדיניות מפקד מחוז ירושלים, כלל יחידות המחוז מוכוונות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר הכולל ניטור, חקירה, טיפול ואיתור חשודים בביצוע עבירות שונות ומגוונות, תוך הפצתם ברשתות החברתיות. נמשיך להיאבק בנחישות בעבירות מין, באלימות והבריונות במרחב הציבורי, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני

    לאלו שעדיין לא הפנימו הערבים מזמן שמים פס על המדינה מרשים לעצמם לעשות מה שרוצים ,וכי למה? הם יודעים שמשטרת ישראל היא משטרה עלובה וחלשה ,שגם אם תעצור אותם על מקרה כזה או אחר בתי המשפט האימפוטנטים שלנו ישחררו אותם בטענה של מעידה חד פעמית ,אבל על שפיכת כוס תה של יהודי על שופטת הלה נשלח לכלא למספר חודשים ,בקיצור גיבורים על יהודים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר