ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)
ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)

חשד: תושב ירושלים הציע לקטינים רבים לקיים עמו מפגשים לצורך קיום יחסי מין

החשוד נעצר אתמול, שלישי, על ידי המשטרה והבוקר הוארך מעצרו בבית משפט השלום בירושלים ב-6 ימים נוספים. "נמשיך לפעול לחשיפה וטיפול בעבירות מין וניסיונות פגיעה בקטינים", מדגישים במשטרה

פורסם בתאריך: 19.10.22 14:53

המשטרה עצרה אתמול, שלישי, חשוד בעבירות מין לאחר שעפ״י החשד הציע לקטינים רבים לקיים עמו מפגשים מיניים בירושלים. הבוקר הוארך מעצרו של החשוד, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, בבית משפט השלום ב-6 ימים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בעקבות תלונה שהתקבלה לאחרונה במוקד 105 על ידי קטין בגין הטרדה מינית, נפתחה חקירה סמויה ביחידת הסייבר של ימ״ר ירושלים יחד עם יחידה 105. במהלך החקירה הסמויה עלה חשד כי מדובר בדפוס התנהלות קבוע של החשוד שעפ"י החשד משיג את מספרי הטלפון שלהם בעורמה, יוצר עמם קשר ומציע להם מפגשים מיניים.

"בתום פעולות חקירה סמויות שביצעו חוקרי המשטרה, נחשפו חשדות לביצוע עבירות של הטרדה מינית והטרדה באמצעות הטלפון כלפי קטינים נוספים, שלהם עפ״י החשד הציע החשוד הצעות מגונות וניסה לקיים עמם מפגשים לצורך קיום יחסי מין בניגוד לחוק".

עוד נמסר כי "אתמול בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו את החשוד במעשה, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, בביתו. הבוקר הוארך מעצרו בבית משפט השלום בירושלים ב-6 ימים, זאת עד ליום 24.10.22. החקירה נמשכת".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל פועלת לחשיפה וטיפול בעבירות מין וניסיונות פגיעה בקטינים, בין היתר באמצעות יחידה 105 – המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת. פעילות זו משלבת כלים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות שונות כלפי קטינים ומנסים לפגוע בהם. המשטרה תמשיך לפעול עם רשויות האכיפה לחשיפת עבירות מין כלפי קטינים ובכלל, ולמיצוי הדין עם מבצעיהן".

 

 


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר