פעילות אכיפת תנועה (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות אכיפת תנועה (צילום: דוברות המשטרה)

הסכנה בכבישי ירושלים: עשרות דוחות ומעצר גבר שנהג ללא רישיון נהיגה

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 136 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, נעצר נהג רכב שנהג ללא רישיון נהיגה ונתפס בפעם החמישית

פורסם בתאריך: 30.10.22 21:57

בפעילות אכיפת עבירות תעבורה שערכה משטרת ישראל באזור ירושלים בסוף השבוע האחרון, נרשמו 136 דוחות תנועה ונעצר נהג רכב שנהג ללא רישיון נהיגה ונתפס בפעם החמישית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מציינים כי בפעילות אכיפה אותה ערכו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים במהלך סוף השבוע האחרון כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, נרשמו על ידי השוטרים 136 דוחות תעבורה ונאסרו לשימוש 12 כלי רכב.

בתוך כך, נרשמו 20 דוחות תנועה בגין נהיגה במהירות מופרזת, 31 דוחות תנועה בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה בניגוד לחוק. כמו כן, הושבתו 17 כלי רכב בגין עבירות תנועה וליקויים שונים, 15 רשיונות נפסלו וכנגד 12 נהגים החל הליך תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול.

בנוסף, נעצר חשוד כשהוא נוהג ללא רשיון נהיגה ונתפס בפעם החמישית. החשוד, תושב מזרח ירושלים כבן 30, נעצר במהלך סוף השבוע על ידי שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים.

במשטרה שבים ומדגישים כי "במסגרת המאבק בקטל בכבישים, משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת, בדגש על אכיפת עבירות תנועה חמורות המסכנות את ציבור משתמשי הדרך".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר