(הדמיה לתוכנית: "אור אדריכלים")
(הדמיה לתוכנית: אור אדריכלים)

חברה, קהילה ורווחה: מוסד הרב קוק מתרחב

עיריית ירושלים אישרה הקמת מבנה חדש בן 10 קומות ותוספת קומות על מבנה קיים במרכז הרב קוק. "זוהי זכות גדולה להרחיב את מרכז הרב המסמל כל כך הרבה מורשת, היסטוריה, מסורת ויהדות", אומר ראש העיר

פורסם בתאריך: 1.11.22 11:22

עיריית ירושלים, באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה, אישרה להפקדה בוועדה המחוזית תוכנית בניה חדשה בירושלים. התוכנית ממוקמת במרכז הרב קוק, ברחוב הרב צבי יהודה בקריית משה, בצמוד לתוואי הרכבת הקלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


התוכנית כוללת הריסת מבנה קיים ובניית מבנה חדש בן 10 קומות במקומו, ותוספת 3 קומות על מבנה קיים. סך שטחי הבניה מעל הקרקע המוצעים עומדים על  18,500 מ"ר. בבניין החדש מוצעת קומה שלמה עבור שימושים ציבוריים לחברה, לקהילה ורווחה.

ל"כל העיר" נמסר כי "במסגרת ההחלטה, הועדה דרשה כי החזית הגובלת ברחוב בו עוברת הרכבת הקלה תהיה חזית פעילה, בה ימוקמו שימושי מסחר או שימושים ציבוריים, וזאת על מנת לחזק את הפעילות לאורך ציר הרכבת".

יצוין כי מגישת התכנית היא "ישיבת רבינו מרן אברהם יצחק הכהן קוק", ועורך התכנית הינו אדריכל אילן גולן ממשרד "אור אדריכלים".

ראש העיר משה ליאון: "זוהי זכות גדולה להרחיב את מרכז הרב המסמל כל כך הרבה מורשת, היסטוריה, מסורת ויהדות. הרחבתו תאפשר לדורות של תלמידים נוספים לזכות וללמוד במוסד חשוב זה המסמל חיבור לתורה, חיבור לעשייה וחיבור לירושלים".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר