הפרויקט במושבה היוונית (הדמיה: מלצר, אפריל, אללו אדריכלות ותכנון ערים)
הפרויקט במושבה היוונית (הדמיה: מלצר, אפריל, אללו אדריכלות ותכנון ערים)

אושרו שתי תוכניות התחדשות עירונית בירושלים – במושבה היוונית ובקטמון הישנה

שני הפרויקטים שאושרו מציעים עשרות יחידות דיור חדשות. "אישור הוועדה המקומית לתוכניות ברחובות יותם ותל חי מהווה צעד חשוב נוסף בהליך ההתחדשות של השכונות הוותיקות במרכז העיר"

פורסם בתאריך: 7.11.22 10:46

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים אישרה שתי תוכניות להתחדשות עירונית אותן יוזמת ומקדמת קבוצת יסודות שיתוף בשכונות יוקרתיות בעיר. התוכנית הראשונה שאושרה הינה ברחוב יותם שבמושבה היוונית. מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), במסגרתו ייהרסו 24 דירות ישנות ובמקומן ייבנו 48 דירות חדשות ובהן שני פנטהאוזים וכן קומת מחסנים וחניות. הפרויקט, תוכנן על ידי מלצר, אפריל, אללו אדריכלות ותכנון ערים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


התוכנית השנייה היא פרויקט תמ"א 38/1 (עיבוי, חיזוק ושדרוג כולל לבניין) ברחוב תל חי שבשכונת קטמון הישנה. התוכנית כוללת הוספת 5 יחידות דיור חדשות ובהן פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים עם מרפסות גג, לדירות הקיימות במבנה. התוכנית ברח' תל חי תוכננה על ידי האדריכלית שגית קרניאל.

יצוין, כי שני הפרויקטים שאושרו, תוכננו בקפידה רבה ובעיצוב מושקע, ומציעים לדייריהם חווית מגורים איכותית בפריים לוקשיין בירושלים.

יש לציין כי יסודות שיתוף, הינה קבוצה יזמית מובילה, שצמחה בירושלים, ומתמחה בייזום, תכנון, קידום וביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית על מגוון סוגיה. לקבוצה, המציינת מעל עשור של פעילות בתחום ההתחדשות בעיר, עם למעלה מ-40 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי ירושלים.

 

תמר אשל, סמנכ"לית חטיבת התחדשות של קבוצת יסודות שיתוף: "אישור הוועדה המקומית לתוכניות ברחובות יותם ותל חי מהווה צעד חשוב נוסף בהליך ההתחדשות של השכונות הוותיקות במרכז ירושלים, תוך שמירה על מדיניות בינוי התואמת, ככל הניתן, את תכניות האב של עירית ירושלים לשכונות הוותיקות. בהתאם לחזונה של יסודות שיתוף, אנו ממשיכים לקדם מגוון רחב של פרויקטים במסגרת התחדשות עירוניות בשכונות המבוקשות בעיר תוך התאמתם לאופי הדיירים ולצביון השכונה".


מחפשים דירת גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר