(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד: נהג עם טלפון ביד, נתפס והתחזה לאדם אחר

במהלך פעילות אכיפה ופיקוח נעצר נהג צעיר מחברון כשהוא משתמש בטלפון נייד, תוך כדי נהיגה. כשנשאל פרטים אודות משפחתו ותאריך לידתו - גבר החשד כי הוא מתחזה לאדם אחר ועוכב לחקירה. בדיקתו העלתה גם כי לא הוציא כלל רישיון נהיגה מימיו ונכנס לישראל שלא כחוק. כך זה נראה ממצלמת השוטר

פורסם בתאריך: 9.11.22 10:15

צפו בתיעוד מצלמת גוף של השוטר: משטרת ישראל הגישה כתב אישום כנגד צעיר, תושב חברון כבן 25, שנעצר בעקבות עבירת תעבורה שביצע והתחזה בפני השוטר לאדם אחר. בדיקתו העלתה גם כי לא הוציא כלל רישיון נהיגה מימיו ונכנס לישראל שלא כחוק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "במהלך פעילות פיקוח ואכיפה אותה ערכו שוטרי התנועה של מחוז ירושלים בתחילת החודש כנגד עבירות תנועה חמורות, נעצר רכב בו נהג צעיר, תושב חברון כבן 25, לאחר ששוטר התנועה הבחין בו משתמש בטלפון נייד תוך כדי נהיגתו.



"לאחר עצירת הרכב ולצורך זיהויו, הציג הנהג החשוד צילום רישיון נהיגה על שם אדם אחר במכשירו הסלולרי וטען כי ממהר לבית החולים מאחר ובת זוגו שם ואינה חשה בטוב. כמו כן, הנהג החשוד לא ידע לענות על מספר שאלות אימות שנשאל על ידי השוטר דוגמת מספר אחיו ותאריך לידתו של החשוד, ובכך הגביר את חשדו של השוטר המיומן כי האדם ככל הנראה מזדהה לאחר.

"בשלב מסוים, נפל הנהג ארצה ולמקום הוזעק צוות רפואי שלאחר בדיקתו בשטח על ידי גורמי רפואה, פונה החשוד אל בית החולים בליווי משטרתי תוך שבמקביל בדיקת זהותו של המופיע בצילום רישיון הנהיגה שהוצג בפני השוטר על ידי החשוד העלתה כי מדובר באדם שנגנב ארנקו בשנה החולפת. שוטרים נוספים שהוזעקו למקום עצירת הרכב ערכו חיפוש ואיתרו מתחת למושב הנהג מסמכים נוספים על שמו של אדם אחר ובירור שנערך עמו העלה כי ארנקו נגנב הן רק לאחרונה".

 

עוד נמסר כי "בדיקה מעמיקה שערכה המשטרה העלתה כי החשוד הנו שוהה בלתי חוקי תושב חברון כאמור שמימיו לא הוציא כלל רישיון נהיגה ולאחר סיום בדיקתו בבית החולים, הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה ובימים האחרונים הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגדו בגין עבירת שב"ח, נהיגה ללא רישיון נהיגה, התחזות לאדם אחר במטרה להונות ונהיגת רכב ללא ביטוח".


מחפשים דירת גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר