(צילום: מרים מרקוס)
(צילום: מרים מרקוס)

20 שנה לטרק השנתי של אקים ירושלים: צועדים למען שילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה

אקים ירושלים תקיים את הטרק השנתי שלה, זו השנה ה20, למען דיירי העמותה. הטרק יתקיים השנה בין התאריכים ה-30.11-01.12. מנכ"ל העמותה: "אנו צועדים יחד למען שילובם של אנשים עם צרכים מיוחדים בקהילה שלנו, שלכם ובכל קהילה שרואה את היתרונות העצומים של הכללה"

פורסם בתאריך: 13.11.22 14:40

עמותת אקים ירושלים, מספקת שירותים מקיפים עבור ילדים ומבוגרים עם מוגבלויות שכליות התפתחותיות ברמות תפקוד שונות. המעטפת של אקים ירושלים כוללת תמיכה, פתרונות דיור ופעילויות, לכל גיל. בכל שנה מקיימת העמותה טרק שנתי בן יומיים למטרת גיוס כספים לפעילויות העמותה. השנה יתקיים הטרק באזור עין גדי, בין התאריכים ה-30.11-01.12.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בכל שנה הטרק מתקיים באזור אחר בארץ ומגבש בין עשרות תורמים וותיקים ומתנדבים המעוניינים לעודד שילוב אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים בקהילה. כאמור, השנה הטרק יתקיים באזור עין גדי שבים המלח ויכיל אטרקציות שונות.

"התורמים המעוניינים לצאת למסע, נדרשים לגייס סכום מינימלי של 5,000 שקלים על מנת להשתתף בטיול", מוסרים בעמותה. "בשנה שעברה גויסו 200,000 שקלים מפעילות התורמים, כשגילאי המשתתפים הם בין 8- 80".

גם אנאל רשבא, בת 15, משתתפת זו השנה השמינית בטרק: "מהרגע ששמעתי על היוזמה לצאת לטיול למען אנשים עם מוגבלויות החלטתי שאני משתתפת. מלבד הגיבוש עם הוריי ומשפחתי, אני יודעת שאני מצליחה גם לעזור לדיירים המקסימים. אקים ירושלים הפכה לבית שני שלי ואני שמחה להיות חלק מהטרק השנתי".


מחפשים דירת גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר