ניידת משטרה, משטרת ירושלים צילום דוברות המשטרה
ניידת משטרה, משטרת ירושלים צילום דוברות המשטרה

פעל ברחבי ירושלים: תושב מטה יהודה נעצר בחשד לסחר בסמים

במהלך מעצרו נתפסו ברכבו סמים מסוגים קוקאין, בולי LSD וסמים מסוג MDMA מחולקים למנות, וכן פלאפונים ששימשו את החשוד לביצוע עבירות הסחר בסמים. היום, שלישי, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע לקראת כתב אישום

פורסם בתאריך: 22.11.22 15:15

חשד: סחר בסמים מסוכנים באמצעות הטלגרם – תושב מטה יהודה נעצר על ידי המשטרה כשנתפס מבצע עסקאות סמים ברחבי ירושלים, והיום עם סיום החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"בשבועות האחרונים התנהלה במשטרה חקירה סמויה כנגד תושב המועצה האזורית מטה יהודה בחשד לעבירות של סחר בסמים", מוסרים במשטרת ירושלים. "מוקדם יותר החודש, במהלך פעילות סמויה של בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, נצפה החשוד המבצע עבירות של סחר בסמים מסוג קוקאין ברחבי העיר.

"בתאריך 16.11.22 נעצר החשוד על ידי בלשי ימ״ר ירושלים לאחר שנצפה מבצע עסקת סמים נוספת בעת שמכר סמים מסוג קוקאין. במהלך מעצרו נתפסו ברכבו על ידי השוטרים סמים מסוגים קוקאין, בולי LSD וסמים מסוג MDMA מחולקים למנות, וכן פלאפונים ששימשו את החשוד לביצוע עבירות הסחר בסמים. בחיפוש שערכו בלשי המשטרה בביתו, נתפסו סמים מסוכנים נוספים מסוג קוקאין, ו-MMC".

עוד נמסר כי "מהחקירה שהתנהלה במחלקת הנוער בימ״ר ירושלים, עלה כי החשוד ביצע את עסקאות הסמים באמצעות הטלגרם וקבע להיפגש עם הקונים במקומות שונים לביצוע עסקאות הסמים. במהלך החקירה נחקרו במשטרה 6 קליינטים שקשרו את החשוד לביצוע עבירות הסחר בסמים. עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית כנגד החשוד לביצוע עסקאות של מכירת סמים מסוכנים, הוגשה היום הצהרת תובע על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים לקראת כתב אישום, ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים".


ההתכתבות שניהל החשוד בטלגרם עם לקוחותיו, הסמים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

ההתכתבות שניהל החשוד בטלגרם עם לקוחותיו, הסמים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)


"משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים, בדגש למחוללי הפשיעה – מוכרי ומפיצי הסמים", מציינים ומדגישים במשטרה.


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר