(הדמיות: משרד אדריכלים זאב ארד)
(הדמיות: משרד אדריכלים זאב ארד)

אחד מסמלי ירושלים מתחדש: השדרוג הצפוי של בניין הפעמון במרכז העיר

על פי תוכנית השדרוג, שאושרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון, הבניין האייקוני ברחוב המלך ג'ורג יורחב לגובה של 10 קומות המיועדות למגורים, מסחר ותיירות. שטח התוכנית המוצעת - 1.16 דונם. "בניין הפעמון יהפוך למודרני ועכשווי"

פורסם בתאריך: 29.11.22 08:22

בניין הפעמון, אחד המבנים האייקונים של מרכז העיר ירושלים, עומד בפני התחדשות נוספת. על פי התוכנית לשדרוג שאושרה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית ירושלים, הבניין, שממוקם ברחוב המלך ג'ורג' 3, הבניין יורחב ויתווספו לו קומות למסחר, מלונאות ומגורים. התוכנית תובא כעת לאישור הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


שטח התוכנית המוצעת הינו כ-1.160 דונם, כאשר ההצעה היא לחדשו באמצעות תוספת קומות על הבניין הקיים, עד לגובה 10 קומות, המיועדות למגורים, מסחר ותיירות.

"הרחבת בניין הפעמון תעשה תוך שיפור חזותו כלפי רחוב המלך ג'ורג' ותוספת של 52 יח"ד בתמהיל מגוון", כך נמסר מעיריית ירושלים לאחר אישור התוכנית להפקדה בוועדה המחוזית, "כל זאת כחלק מהמדיניות העירונית לציפוף לאורך צירי רכבת קלה ועידוד עירוב שימושים".

בניין הפעמון, כאמור, שוכן במרכז העיר, בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה 'יפו מרכז' – כשעל פי המדיניות העירונית שאושררה על ידי ועדות התכנון העליונות, הכוונה היא להעלות את האזורים על קו הרכבת לגובה של עד 40-30 קומות – תלוי באזור. יצוין כי יוזמת התוכנית היא חברת מרכז הפעמון בע"מ, והיא נערכה על ידי האדריכל זאב ארד.

ראש העיר משה ליאון: "מרכז העיר ירושלים שינה את פניו בשנים האחרונות, תוך שמירה על חדש וישן והשילוב הקלאסי ביניהם. התוכנית המוצעת לבניין הפעמון יוצרת אינטנסיביות ושימושים מעורבים על ציר הרכבת הקלה, ותהפוך אותו למודרני ועכשווי".

 

 


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. למה הבנייה כ"כ מכוערת

    אבל למה כזה בניין מכוער? לא יכלו להשקיע יותר בארכיטקטורה?
    מדובר פה במרכז ירושלים- ולא באיזה שכונה פרוורית

  2. דבר הבולדוזר

    יש מין בניינים כאלו, משונים, שלא צריכים "התחדשות" ו"שדרוג" כל עשרים שנה רק כדי לנסות לגאול אותם מהכישלון שהם בעצם מהווים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר