אלימות נגד נהג אוטובוס צילומים כוח לעובדים
(צילומים: כוח לעובדים)

האלימות בכבישים: "הוא תקף אותי עם רצח בעיניים בגלל שנכנסתי לכיכר חצי דקה לפניו"

נהג אוטובוס של חברת אלקטרה אפיקים תחבורה הותקף במבשרת ציון. התוקף, שגרם נזק כבד לאוטובוס באמצעות אלה, נעצר היום על ידי המשטרה

פורסם בתאריך: 28.11.22 21:16

אירוע רודף אירוע ונדמה שסכנה של ממש מרחפת על משתמשי הדרך בימים טרופים אלה. בשבוע שעבר, כידוע, נרצח בחולון יורי וולקוב, זאת לאחר שהעיר לנהג אופנוע שלא נתן לו ולאשתו זכות קדימה. מאז מתפרסמים עוד ועוד אירועים של אלימות בכבישים, כשלפני שעה קלה הובא תיעוד מטריד ב'כאן 11' של צעיר שיצא מרכבו עם סכין לכיוונה של נהגת שכל חטאה היה שצפרה לעברו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אירוע אלימות שכזה התרחש אתמול, 27.11, במבשרת ציון, כאשר נהג אוטובוס בקו 58 של חברת אלקטרה אפיקים תחבורה הותקף על ידי נהג מיניבוס בשל ויכוח על זכות קדימה. התוקף נעצר היום (שני, 28.11) על ידי המשטרה.

לדברי נהג האוטובוס שהותקף, התוקף זעם על כך שהאוטובוס הקדים אותו בכניסה לכיכר, יצא מרכבו ושבר את זגוגיות האוטובוס עד שהאלה נשברה.

"בפניה ימינה לא היה מקום גם לאוטובוס וגם למיניבוס, ונכנסתי חצי דקה לפניו", משחזר נ', נהג האוטובוס שהותקף. "חצי דקה שהיתה עלולה להעלות לי בחיים. כשהוא יצא מהאוטו התכוונתי להתנצל. אין לי כוונה להתנצח. אנחנו חשופים כל היום לקללות מצד נוסעים ואין לי עניין בעימותים. הבן אדם היה אחוז אמוק לא הפסיק לקלל ולהרוס ורק כשהוצאתי גז מדמיע הוא נמלט. כמה שנאה יש בבן אדם ועל מה?".

תמר אוחנה ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "אנו מברכים את המשטרה על הפעולה המהירה. אנחנו נמצאים בעליית מדרגה בתקיפת הנהגים – עם עליה של 25 אחוז במקרי התקיפה לעומת השנה הקודמת. שיתוף הפעולה שלנו עם המשטרה חיוני אבל, השינוי האמיתי יחול לאחר שתתקבל דרישתנו להכיר בנהגים כעובדי ציבור והענשת תוקפיהם בהתאם".

 

 


מחפשים דירת 3 חדרים באזור מחנה יהודה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר