פרופ' מרדכי דובדבני, הדסה עין כרם (צילום: באדיבות הדסה)
פרופ' מרדכי דובדבני, הדסה עין כרם (צילום: באדיבות הדסה)

הישג ענק: פרופ' מרדכי דובדבני מהדסה עין כרם נבחר לתפקיד יו"ר איגוד האורולוגים הישראלי

בנוסף לבחירתו כיו"ר האיגוד הישראלי, נבחר פרופ' דובדבני כישראלי הראשון שישמש חבר מן המניין בדירקטוריון של החברה האנדואורולוגית העולמית. "אני גאה ונרגש להתחיל בעשייה המשותפת עם חבריי בארץ ובעולם", אמר פרופ' דובדבני

פורסם בתאריך: 5.12.22 13:57

הישג כפול לרופא ישראלי: פרופ' מרדכי דובדבני מבית החולים הדסה עין כרם נבחר לתפקיד יו"ר איגוד האורולוגים הישראלי ובנוסף זכה להיות הישראלי הראשון שנבחר כחבר מן המניין בדירקטוריון של החברה האנדואורולוגית העולמית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"איגוד האורולוגים הישראלי אחראי על קביעת המדיניות של מקצוע האורולוגיה במדינת ישראל ופועל כל העת לקידום הרמה המקצועית של האורולוגים בישראל", מספרים בהדסה. "בין היתר מייצג האיגוד את האורולוגים מול הר"י (ההסתדרות הרפואית בישראל), מעודד ותומך בפעילות מחקרית, חינוך, הסברה, וכן אחראי לארגונו והוצאתו לפועל של הכנס השנתי והחצי שנתי של איגוד האורולוגים הישראלי".

פרופ' מרדכי דובדבני, מומחה בכירורגיה אורולוגית, סגן מנהל המחלקה לאורולוגיה, ומנהל היחידה לאנדואורולוגיה וריסוק אבנים בבית החולים הדסה עין כרם, נבחר ליו"ר האיגוד הישראלי בין 2-4 שנים, לאחר שכיהן בארבע השנים האחרונות (משנת 2018) כמזכיר האיגוד.

פרופ' דובדבני, בוגר הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב, ביצע התמחות בכירורגיה אורולוגית במרכז הרפואי ע”ש שיבא – תל השומר, והתמחות על באנדואורולוגיה, לפרוסקופיה, וריסוק אבנים, באוניברסיטת מערב אונטריו – קנדה. כשחזר לארץ החל לנהל את היחידה בבית החולים הדסה ומאז פעיל מאוד הן בקידום התחום מבחינה קלינית, והן מבחינה מחקרית.  בין היתר פרופ’ דובדבני פרסם מעל 130 פרסומים בעיתונים מדעיים בתחום כולל פרקים בספרים, הוא חבר בוועדת הקבלה להערכת מועמדים לפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית ושימש כנציג הדסה בוועדת הערעורים העליונה של ההסתדרות הרפואית (הר”י) . בשנת 2010 נבחר פרופ' דובדבני, כישראלי הראשון בוועדה העולמית להשתלמות עמיתים, ומאז זוכה להכרה בינלאומית מרשימה.  עד כה שימש כחבר בוועדת הפרסים והמלגות של החברה האנדואורולוגית העולמית, וחבר בוועדת ה"נתונים" העולמית בתחום.

"בחודש האחרון, בנוסף לבחירתו כיו"ר האיגוד הישראלי נבחר פרופ' דובדבני למעמד יוקרתי וחשוב – כישראלי הראשון שישמש חבר מן המניין בדירקטוריון של החברה האנדואורולוגית העולמית – The board of directors of the Endourological society", מציינים בהדסה.

יש לציין כי מועצת המנהלים של החברה האנדואורולוגית העולמית מורכבת מעשרה חברים שאחראים על עיצוב המדיניות העולמית בתחום, כולל מגמות טיפוליות, הכשרות, ועידוד משתלמים בכל העולם.

פרופ' דובדבני: "תחום הרפואה במדינת ישראל בכלל ומקצוע האורולוגיה בפרט, נמצאים בחזית העשיה והמחקר בעולם. בכל שנות הקריירה שלי שאפתי לשיפור המעמד וההכרה של האורולוגים מישראל בעולם וכעת בעזרת שני התפקידים החשובים אותם קיבלתי מלאכתי אף תהיה משמעותית עוד יותר. אני גאה ונרגש להתחיל בעשייה המשותפת עם חבריי בארץ ובעולם".


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר