(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

האלימות הבלתי נסבלת בכבישים: ויכוח בין שני שליחים התפתח לקטטה במרכז העיר

על פי החשד, האירוע החל בויכוח על הדרך בין שני שליחים והסתיים באלימות קשה ברחוב קרן היסוד, כולל מרדף ותאונה. המשטרה עצרה 4 חשודים, כולם תושבי מזרח העיר, בחשד למעורבות באירוע

פורסם בתאריך: 5.12.22 18:27

משטרת ישראל עצרה הלילה, שבין ראשון לשני, ארבעה מעורבים באירוע אלימות שהתפתח על פי החשד לאחר ויכוח בכביש בירושלים. החשודים שנעצרו, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, יובאו במהלך היום בפני בית המשפט להארכת מעצרם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "הלילה, לקראת חצות, התקבל דיווח במשטרה על אירוע אלימות ברחוב קרן היסוד בירושלים ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה. במקביל לכך, דווח על תאונת דרכים לא הרחק משם.

"שוטרים שהגיעו למקום, החלו בבירור המקרה ועוכבו 4 חשודים שעל פי החשד מעורבים בכך. על פי החשד, תחילתו של האירוע מקורו בסכסוך על השימוש בדרך בין שני שליחים. בהמשך לכך, הגיע אחד המעורבים אל מקום עבודתו של האחר כשהוא מלווה בשני חשודים נוספים, קרובי משפחתו, ושם התפתחה תגרה בין הצדדים".

עוד נמסר כי "בשלב מסוים הצליח להימלט העובד עם רכבו כשהחשודים הנוספים בעקבותיו וברחוב רמז הסמוך התעמתו המעורבים על פי החשד בשנית, ככל הנראה תוך פגיעה בין כלי רכבם.

"ארבעת החשודים, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, הועברו לחקירה בתחנת מוריה מחוז ירושלים ובמהלך היום יובאו בפני בימ"ש להארכת מעצרם".

 

 

במשטרת ירושלים שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות בכל הקשור לאירועי אלימות הפוגעות בביטחון הציבור, תוך מיצוי פעולות חקירתם של המעורבים בכך ומיצוי הדין עם אותם עבריינים".


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר