(צילום: דוברות כב"ה ירושלים)
(צילום: דוברות כב"ה ירושלים)

בצל המתיחות הביטחונית: לוחמי האש מירושלים ערכו יום קהילה בצור באהר

ביום זה לקחו חלק כ-1000 תלמידי תיכון שעברו הדרכות בנושא בטיחות מאש והרצאה מיוחדת על בטיחות מאש בימי החורף, עם דגשים עיקריים והנחיות על שימוש בטוח באמצעי חימום בבית כדי לשמור על חיי אדם

פורסם בתאריך: 6.12.22 10:28

כחלק מההיערכות לחורף וחיזוק הקשר בין הקהילה במזרח העיר לשירותי כבאות והצלה לישראל, מחוז ירושלים ערך יום קהילה לתלמידי ביה"ס אבן רושד בצור באהר להעלאת המודעות לבטיחות מאש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ביום הקהילה המיוחד לקחו חלק כ-1000 תלמידי תיכון שעברו הדרכות בנושא בטיחות מאש והרצאה מיוחדת על בטיחות מאש בימי החורף, עם דגשים עיקריים והנחיות על שימוש בטוח באמצעי חימום בבית כדי לשמור על חיי אדם, בהם:

* אנו ממליצים להשתמש באמצעי חימום בטוחים כמו רדיאטורים או מזגנים ולא בתנורים מקריני חום.
* הרחיקו את אמצעי החימום מחומרים דליקים כגון: וילונות, שמיכות, שטיחים או כל חומר דליק אחר.
* אין להניח בגדים או שמיכות על מפזר חום או רדיאטור.
* כבו את מכשיר החימום בזמן שאתם יוצאים מהחדר.

"במהלך היום הוצבו מספר עמדות הסברה במתחם בית הספר, חולקו חוברות הסברה ותשורות לתלמידים", מציינים בכבאות והצלה ירושלים. "בנוסף, נערכה תצוגה של רכבים מבצעיים הכוללים, רכבי כיבוי ואופנועי כיבוי השייכים ליחידה המיוחדת לתגובה מהירה. תצוגת ציוד כיבוי וחילוץ ותצוגה של היל"מ – היחידה לחילוצים מיוחדים – שערכו לתלמידים הדמיה של פעולות חילוץ בתאונות דרכים, ובשריפת דירה".


(צילום: דוברות כב"ה ירושלים)

(צילום: דוברות כב"ה ירושלים)


היתאם סלאמה, מנהל תיכון מקיף אבן רושד: "יום מקסים. אני מודה לכל המארגנים, לכבאות והצלה מחוז ירושלים, וללוחמי האש שהגיעו לביה"ס משעות הבוקר המוקדמות. מדובר באנשים מצילי חיים סבלניים שהשקיעו כאן הרבה בשביל היום הזה. התלמידים מאוד מתעניינים ומרגישים שייכות, כחלק מהתוכנית החינוכית קיימת בביה"ס מגמת בגרות בחילוץ והצלה אז זה אפילו יותר מעניין. אנחנו לא צריכים לתת למצב הביטחוני להשפיע, הצלת חיים לא מבדילה בין יהודים לערבים, אדם הוא אדם. זו המשימה העיקרית שלנו, וזו התרבות שלנו – כך אנחנו מחנכים את התלמידים".

 

 

תת טפסר אייל כהן, סגן מפקד מחוז ירושלים: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם הקהילה בדגש על השכונות במזרח העיר. שיתוף הפעולה בא לידי ביטוי גם בהקמת יחידת מתנדבים – תומכי לחימה מהחברה הערבית במזרח העיר, גיוס מתנדבים לשירות אזרחי והפיכתם ללוחמי אש. כולנו תקווה ששיתוף הפעולה הפורה יימשך כאשר המשימה העיקרית היא הצלת חיים והערך העליון של חיי אדם. מי ייתן ונפיק מכך רק תועלת".


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ליאור בטיחות

    יוזמה מבורכת. הדרכות בטיחות אש הם דבר חשוב ביותר שעשוי להציל חיים. כדאי להרחיב את הפעילות לכמה שיותר מוסדות החינוך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר