מעצר אחד החשודים בתקיפה האלימה בהדסה הר הצופים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

"המים חמים מדי": האישום נגד אדם שתקף באלימות ספר בירושלים

המשטרה השלימה את חקירת אירוע האלימות שהתרחש במספרה בירושלים במהלכו הותקף בעלי המקום ונגרם נזק רב. כנגד החשוד הוגש אתמול, רביעי, כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית

פורסם בתאריך: 8.12.22 16:25

חוקרי תחנת לב הבירה מחוז ירושלים השלימו בימים האחרונים את פעולות חקירתו של חשוד בתקיפה אלימה כלפי בעליו של עסק בעיר וגרימת נזק בשווי כספי רב שהסב הנאשם לרכוש העסק (מספרה). אמש, רביעי, הגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים כתב אישום לבית המשפט כנגדו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"לפני כשבוע ימים החלו חוקרי תחנת לב הבירה בחקירת מקרה האלימות תוך פעולות לאיתור החשוד במעשה שנעצר תוך זמן קצר והועבר לחקירה", מוסרים במשטרה. "מעצרו של החשוד הוארך לאחר מכן במשך מספר ימים ובהמשך נשלח בתנאים מגבילים".

"מחקירת המקרה ועל פי עובדות כתב האישום עולה כי בתאריך 29.11 בשעת בוקר הגיע הנאשם למספרה ברחוב חסידי קרלין בירושלים שם הסתפר", עוד נמסר. "לאחר מכן, נענה בחיוב הנאשם להצעת הספר לחפוף את ראשו. מיד עם מגע המים בראשו, קם הנאשם וטען כי המים חמים מדי לטעמו והחל משתולל במספרה, היכה את המתלונן בראשו, כל זאת בזמן שהמתלונן מבקש את סליחתו של הנאשם אך ללא הועיל כשהנאשם ממשיך להכותו, השליך חפצים שונים לרצפה ואז עזב את המקום.

"לאחר זמן קצר, שב הנאשם למספרה כשהוא אוחז תרסיס גז, ותוך שהמתלונן מבקש את סליחתו פעם נוספת, איים הנאשם לפגוע בו וריסס בפניו באמצעות התרסיס. מיד לאחר מכן נמלט הנאשם בשנית. אמש, רביעי, הוגש נגדו כתב האישום בבית המשפט בגין עבירות תקיפה, איומים והיזק לרכוש".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד מקרי האלימות השונים, איתורם ומעצרם לחקירה של חשודים המעורבים בכך ומיצוי הדין עמם".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר