הרכב הגנוב שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב הגנוב שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

מכת גניבות בירושלים: שני כלי רכב נגנבו בשבת

תושב מזרח ירושלים כבן 21 נעצר אתמול, שבת, בחשד לגניבת כלי רכב בצפון העיר. במקרה נוסף שארע הלילה, נעצר תושב אבו גוש כבן 19 בחשד למעורבות גניבת רכב בעיר. שני החשודים יובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט

פורסם בתאריך: 11.12.22 11:07

המאבק המשטרתי בגנבי כלי רכב ועברייני הרכוש:  תגובתם המהירה של שוטרי תחנת שפט של מחוז ירושלים, הובילה אתמול (שבת) למעצרו של חשוד, תושב מזרח ירושלים כבן 21, בגניבת רכב שאותו על פי החשד גנב זמן קצר קודם למעצרו משכונה בצפון העיר. במקרה נוסף הלילה, תושב אבו גוש כבן 19 נעצר בחשד למעורבות בגניבת כלי רכב בעיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש, במהלך פעילות יזומה של שוטרי תחנת שפט של מחוז ירושלים, התקבל דיווח למוקד המשטרה על רכב שנגנב משכונה בצפון העיר. בעקבות הדיווח, שוטרי תחנת שפט הגיעו במהירות למקום ואיתרו את הרכב ואת החשוד שנתפס על ידי השוטרים. השוטרים סיכלו את גניבת הרכב והחשוד, תושב מזרח העיר כבן 21, נעצר והועבר לחקירה בתחנת שפט. הערב, יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט" .

בתוך כך, פעילות משולבת של יחידות המשטרה הובילה אמש למעצרו של חשוד, תושב אבו גוש כבן 19, במעורבות גניבת כלי רכב בירושלים. החשוד הועבר לחקירת המשטרה.

"במהלך פעילות כנגד עבירות רכוש בנושא גניבת כלי רכב בעיר ירושלים, פעלו הלילה שוטרי תחנת מוריה ויחידת השיטור העירוני בשילוב תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, לניטור, איתור ומעקב אחר חשודים בעבירות אלו", עוד נמסר מהמשטרה. "במסגרת פעילות זאת, הופנו לקראת בוקר כוחות השיטור אחר רכב חשוד במעורבות בגניבת כלי רכב בדרום העיר ופעילות זאת הובילה למעצרו של חשוד, תושב אבו-גוש כבן 19, סמוך לצומת הרוזמרין. החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת מוריה ובהמשך היום יובא בפני בימ"ש לדיון בעניינו".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך בפעולות נחושות ויזומות לאיתורם של מעורבים בעבירות הרכוש ובפגיעה בביטחון הציבור ורכושו, תוך מעצרם של המעורבים, מיצוי החקירה בעניינם ומיצוי הדין עם אותם עבריינים".


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר