מפעילות שוטרי התנועה (צילום: דוברות המשטרה)
מפעילות שוטרי התנועה (צילום: דוברות המשטרה)

הסכנה בכבישי ירושלים: נתפס נוהג למרות שרישיונו נפסל לפני 24 שנה

שוטרי התנועה של מחוז ירושלים נתנו 152 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך, בהם גבר בשנות ה-40 לחייו אשר נתפס נוהג ברכב על אף שהנו פסול לנהיגה על ידי בית משפט

פורסם בתאריך: 19.12.22 07:54

בפעילות שערכה משטרת ישראל בירושלים בסוף השבוע האחרון כנגד עבירות תעבורה ואכיפתן, נרשמו 152 דוחות תנועה, מתוכם נרשמו 42 דוחות בגין שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מציינים כי בפעילות אכיפה אותה ערכו במהלך סוף השבוע האחרון שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, נרשמו על ידי השוטרים 152 דוחות תעבורה, ונפסלו רישיונותיהם של 19 נהגים. כמו כן, הושבתו 9 כלי רכב בגין עבירות תעבורה חמורות.

בתוך כך, נרשמו 42 דוחות תנועה בגין נהיגה במהירות מופרזת, נרשמו 10 דוחות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ושימוש בדרך שלא כחוק ונרשמו כאמור, 42 דוחות בגין עבירת שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה. כאמור, כנגד 8 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים.

עוד בסוף השבוע, בפעילות שוטרי מחוז ירושלים נתפס נהג, תושב רהט בשנות ה-40 לחייו, עת נהג ברכב על אף שהנו פסול לנהיגה על ידי בית משפט ורישיונו פקע כבר בשנת 1998. בתום חקירתו ביחידת התנועה המרכזית מחוז ירושלים, הוא נשלח למעצר בית מלא והחל נגדו הליך שיפוט מהיר כל שכבר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב האישום על כך.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת זאת במסגרת המאבק העיקש בקטל בדרכים, בדגש על אכיפת עבירות תעבורה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך".

 


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר