(תשריט לתוכנית: רועי אלרואי)
(תשריט לתוכנית: רועי אלרואי)

ממשיכים להתחדש: אושרה תוכנית "פינוי בינוי" בשכונת בית הכרם

התוכנית כוללת הריסת מבנה מגורים הכולל 23 יח"ד, הקמת שני מבני מגורים חדשים בגובה 13 קומות, עם היקף כולל של 70 יח"ד, תמהיל מגוון של גודל הדירות וחניון תת-קרקעי לכל מבנה

פורסם בתאריך: 19.12.22 11:25

עיריית ירושלים, באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה, אישרה להפקדה בוועדה המחוזית תכנית בניה חדשה בפינת רחוב הארזים ורחל המשוררת בשכונת בית הכרם. התוכנית מוצעת על חטיבת קרקע בשטח של כ-2.1 דונם, בחלקה המערבי של השכונה, וכוללת הריסת מבנה מגורים הכולל 23 יח"ד, הקמת שני מבני מגורים חדשים בגובה 13 קומות, עם היקף כולל של 70 יח"ד, תמהיל מגוון של גודל הדירות וחניון תת-קרקעי לכל מבנה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"הוועדה דרשה כי מעבר למגורים, המבנים ישמשו בחלקם גם לצרכי חברה, קהילה ורווחה", נמסר ל"כל העיר". "בנוסף, דרשה הוועדה כי במסגרת התוכנית ייקבע כי חורשת העצים הקיימת בפינת הרחובות הארזים ורחל המשוררת, תישמר כגינה ציבורית לטובת השכונה, ושביל הגישה הקיים בחלק המזרחי של החלקה, המחבר בין רחוב הארזים לרחל המשוררת, ייקבע ויוגדר כשביל במסגרת התוכנית".

ראש העיר משה ליאון: "עוד תוכנית להתחדשות עירונית יוצאת לדרך. נמשיך לקדם תכניות בניה נוספות שתגדיל את מספר יח"ד למען זוגות צעירים ומשפחות בעיר, וכאלה שיבואו לחיות בה".

יצוין כי אדריכל התוכנית הינו רועי אלרואי.


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר