ניידת משטרה, משטרת ירושלים צילום דוברות המשטרה
ניידת משטרה, משטרת ירושלים צילום דוברות המשטרה

תקיפה מינית בדרך לבית הספר: "עבריין מין מסוכן" נחשד בניסיון פגיעה בילד בן 9 בגבעת שאול

על פי החשד, החשוד נמלט לאחר שעוברת אורח הבחינה בו ונתפס לא הרחק מהמקום כשהוא מסתייע בכיסא גלגלים. הוא הועבר לחקירה ומעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 21.12.22 13:16

מזעזע: המשטרה עצרה חשוד, תושב אבו גוש בשנות ה-50 לחייו, בניסיון פגיעה מינית בילד בן 9 שהיה בדרכו לבית הספר באמצע הרחוב בגבעת שאול. החשוד שנעצר הובא בפני בית המשפט ומעצרו הוארך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


האירוע התרחש אתמול, שלישי, בגבעת שאול, כאשר הילד היה בדרכו לקייטנת חנוכה בבית הספר שבו הוא לומד בשכונת בית הכרם. ממשטרת ירושלים נמסר כי "התקבל דיווח במוקד המשטרה מפי עוברת אורח באזור שכונת גבעת שאול, על כך ששמעה זעקות מבין רכבים והבחינה באדם חשוד שרוכן מעל ילד. עפ"י החשד לאחר שהחשוד הבחין בה, הוא נמלט מהמקום. בסריקות שערכו שוטרי תחנת מוריה ויס"מ מחוז ירושלים, החשוד, תושב אבו גוש בשנות ה-50 לחייו, אותר לא הרחק משם כשהוא מסתייע בכיסא גלגלים".

עוד נמסר כי "במקביל לכך, הקטין שנבהל מהמעשה, רץ אל המוסד החינוכי בו הוא לומד ודיווח על המקרה לסגל ההוראה במקום. החשוד שנעצר על ידי השוטרים הועבר לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים, ובהמשך היום הוא יובא בפני בימ"ש לטובת הארכת מעצרו".

במשטרת מחוז ירושלים מציינים כי "ערנותה של אזרחית עוברת אורח, ותגובה מהירה ונחושה של שוטרי מחוז ירושלים, הובילו למעצר החשוד וייתכן ומנעו פגיעה חמורה בילד. החקירה תימשך במטרה למצות את הדין עם החשוד ולהרחיק מהמרחב הציבורי עברייני מין וכל מי שינסה לפגוע בילדים".

יש לציין כי החשוד מוכר למשטרה ולרשויות החוק. רק בחודש יולי האחרון הוא נעצר בעודו משוטט בבית חולים הדסה עין כרם, שם נצפה מבצע מעשים מגונים לעיני כל, וגונב מכשיר טלפון וקפה מקיוסק במקום. בחקירתו טען כי הגיע למקום לאחר שלא חש בטוב. לאחר מעצרו ביולי, מסר שירות בתי הסוהר (שב"ס), כי מדובר ב"עבריין מין מסוכן מאוד, המרצה מאסרים חוזרים ונשנים בגין עבירות קשות".

עוד נמסר אז כי הוא שהה במאסר בשנת 2018, ולאחריו הוא "נכנס ויוצא ממסגרות טיפוליות כשהוא תחת פיקוח הדוק".

 


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. די די די

    לסרס אותו מיידית.
    למה לתת לו לפגוע ולפגוע ולהרוס חיים של ילדים טובים ותמימין.לא לתת לו לצאת מהכלא.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר