מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

חשד להלבנת כספים בלמעלה מ-20 מיליון שקלים: מנהל צ'יינג' ועובדיו ממזרח ירושלים נעצרו

במהלך הפשיטה נתפסו כסף מזומן בשווי של למעלה ממיליון וחצי שקלים, מטבע זר ורכב יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים. במסגרת החקירה הוקפאו כספים בחשבונות עסקיים של בית העסק בשווי מיליוני שקלים

פורסם בתאריך: 25.12.22 13:39

משטרת ישראל עצרה לחקירה מנהל צ'יינג', תושב מזרח ירושלים כבן 36, ושלושה מעובדיו בחשד כי הלבינו כספים בשווי מוערך של למעלה מ-20 מיליון שקלים. במהלך הפשיטה נתפסו כסף מזומן בשווי של למעלה ממיליון וחצי שקלים, מטבע זר ורכב יוקרה. במסגרת החקירה הוקפאו כספים בחשבונות עסקיים של בית העסק בשווי מיליוני שקלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בחקירה משותפת של היחידה המרכזית המחוז ירושלים עם היחידה הארצית לחקירות כלכליות בלהב 433, עלה חשד להלבנת כספים בצ'יינג׳ (נותן שירותים פיננסים) במזרח ירושלים. ברביעי שעבר, עם סיום שלב החקירה הסמויה ומעבר לשלב הגלוי, נערך חיפוש במקום על ידי בלשי ימ״ר מחוז ירושלים וחוקרי הונאה מחוז ירושלים וחוקרי היאל״כ.

"בחיפוש שערכו השוטרים במקום, נתפס כסף מזומן בשווי של למעלה ממיליון וחצי שקלים ומטבע זר. בנוסף נתפס רכב יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים בבעלות מנהל הצ'יינג׳. במסגרת החקירה הוקפאו כספים בחשבונות עסקיים של בית העסק בשווי מיליוני שקלים".

עוד נמסר כי "משטרת ישראל עיכבה ועצרה לחקירה ארבעה חשודים, את בעל הצ'יינג' (נש״פ) ועובדי המקום. לאחר חקירתם נכלא החשוד המרכזי (בעל העסק), תושב מזרח ירושלים כבן 36. המשטרה לבקש בבימ״ש להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה ומיצויה".


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר