מציאון (צילום: יח"צ)
מציאון (צילום: יח"צ)

שילוב אנשים עם מוגבלויות בעסקים בירושלים: עמותת שק"ל זוכה באות הוקרה על פעילותה

מרכז התעסוקה של עמותת שק"ל בירושלים יצר סיפור הצלחה של שילוב אנשים עם מוגבלויות בתעסוקה יחד עם חברת ההיי-טק הירושלמית מובילאיי. היום, שלישי, בשעה 10:00, העמותה תקבל אות הוקרה על פועלה לשילוב תעסוקתי בירושלים. האות יוענק על ידי "כנס ירושלים לעסקים JBC" שיתקיים לאורך כל היום במלון VERT

פורסם בתאריך: 27.12.22 09:27

עמותת שק"ל, העמותה המובילה לשילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות, פועלת לשילוב אנשים עם מגוון מוגבלויות (מגבלות שכליות, אוטיזם ומגבלות פיזיות וחושיות) בכלל העסקים בירושלים.

בין העסקים המשלבים שותפות לדרך: חברות היי-טק מובילות (מובילאיי, לייטריקס) וסטארט-אפים קטנים, עסקים חברתיים בשיתוף שק"ל (המציאון – רשת חנויות יד שניה), מלונות: (המלכים), משרדי רו"ח ועו"ד ברחבי העיר, מוסדות תרבות (גן החיות התנכ"י), מוסדות עירוניים וממשלתיים (עיריית ירושלים, כנסת ישראל, משרד החוץ) ועוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"מרכז התעסוקה של עמותת שק"ל בירושלים יצר סיפור הצלחה של שילוב אנשים עם מוגבלויות בתעסוקה יחד עם חברת ההיי-טק הירושלמית מובילאיי", נמסר ל"כל העיר". "עמותת שק"ל ידעה לבחור את המועסקים שידעו לתייג רכיבים שהמערכת הממוחשבת תדע לזהותם, וכך בעצם למצות את הפוטנציאל הגלום באנשים על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה. שיתוף פעולה זה של שק"ל יחד עם בכירים ממובילאיי יצר קבוצת מועסקים משותפת ושילוב עם משמעות".

"בתחילת הדרך היה אתגר איך המועסקים מטעם שק"ל ישתלבו בעבודה במשרדי מובילאיי, והקבוצה התחילה בפיילוט ממשרדי בית שק"ל", עוד נמסר. "לאחר שהחברה הייתה מרוצה מרמת השירות, המועסקים של שק"ל עברו לעבוד אצלם, וכיום יש 13 מועסקים עם מוגבלויות שונות המשתלבים במשרדי החברה בהר-חוצבים בירושלים".

היום, שלישי, בשעה 10:00, עמותת שק"ל תקבל אות הוקרה על פועלה לשילוב תעסוקתי בירושלים. את הפרס יעלה לקבל מנכ"ל שק"ל עופר דהרי.
האות יוענק על ידי "כנס ירושלים לעסקים JBC" שיתקיים לאורך כל היום במלון VERT, בהשתתפות ראש העיר משה ליאון, בכירים ממשרדי הממשלה, עיריית ירושלים ועסקים בעיר, רני רהב ואנשי תקשורת ופרסום ועוד רבים וטובים.


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר