זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

התאונה ברחוב ישעיהו: משחק מסוכן בין שני חברים כמעט גבה חיי אדם

שוטרים ובוחני תנועה הוזעקו הלילה, שבין שלישי לרביעי, לתאונת דרכים שהתרחשה ברחוב ישעיהו במהלכה נפגע קשה צעיר מרכב חולף. בתחקור ראשוני עלה כי זאת נגרמה ככל הנראה בשל מעשה קונדס מסוכן בין שני חברים

פורסם בתאריך: 28.12.22 10:09

מעשה מסוכן שכמעט וגבה חיי אדם – שוטרים הוזעקו הלילה, שבין שלישי לרביעי, לזירת תאונת דרכים ברחוב ישעיהו במהלכה נפגע קשה צעיר מרכב חולף. בתחקור ראשוני עלה כי זאת נגרמה ככל הנראה בשל מעשה קונדס מסוכן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "הלילה, הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה ובוחני התנועה ממחוז ירושלים אל זירת תאונת דרכים ברחוב ישעיהו בעיר במהלכה נפצע באורח בינוני (עפ"י גורמי רפואה) צעיר כבן 20 מפגיעת רכב חולף.

"בתחקור ראשוני בזירה, עלה כי הנפגע צעד עם חברו יחדיו על המדרכה שבמקום ובשלב מסוים, החלו דוחפים זה את זה כמעשה קונדס עד שבשלב מסוים נפל הצעיר אל עבר הכביש, נפגע מרכב חולף וכאמור נפצע בשל כך באורח בינוני ופונה להמשך טיפול רפואי".

עוד נמסר כי "בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ירושלים ממשיכים גם הבוקר בחקירת נסיבות התאונה ולצד זאת, במשטרה מדגישים את חומרת המקרה כפי שעולה עד כה, וכי "משחק" מיותר בקרבת כביש בו תנועה חולפת מהווה סכנת חיים של ממש ואירוע זה הלילה יכל בנקל להסתיים גם באובדן חיי אדם".


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר