אובך בירושלים (צילום: אלון סין משה)
אובך בירושלים (צילום: אלון סין משה)

בהמשך לפרסום ב"כל העיר": נפתרה תעלומת הריח החריף בבית הכרם

צוותי כיבוי איתרו את מקור ריח הדלק החריף, שגרם לצריבות בעיניים של תושבי בית הכרם

פורסם בתאריך: 12.2.18 10:27

נפתרה התעלומה בבית הכרם. בהמשך לפרסום אתמול, ראשון, באתר "כל העיר", על ריח חריף של דלק בבית הכרם, שגורם לצריבות בעיניים לחלק מהתושבים – אתמול בלילה אותר מקור המפגע על ידי צוותי כיבוי והצלה – מערכת הסקה תקולה ברחוב רבי בנימין בשכונה.

כזכור, כפי שפורסם, כבר כמה ימים סובלים דיירים בבית הכרם מצריבות בעיניים ומריח חריף של דלק, שעולה בעיקר בשעות הערב. התושבים התקשרו לעירייה ולמוקד כבאות והצלה ירושלים – אולם, מזה מספר ימים הצוותים המקצועיים לא איתרו את מקור המפגע.

אתמול בלילה, אחרי שהנושא פורסם ב"כל העיר", הגיעו שוב למקום צוותי כבאות והצלה יחד עם גורמי מקצוע עירוניים, והצליחו לאתר את מקור התקלה. "אנשי הניטור של הכבאות ערכו בדיקות רחבות שכללו בין השאר פרמטרים של תחזית מזג אוויר. לפי הבדיקות, הצוותים צמצמו את האזור שבו נרשם מפגע הריח", מתארים בכבאות, "עד שהגיעו לרדיוס קטן ברחוב רבי בנימין. הצוותים הבינו שמדובר בהסקה תקולה והגיעו לבית עם ארובה, שממנה יצא הריח החריף. זו היתה הסקה מקולקת. סגרנו את ההסקה ונתנו הוראה להחליף אותה. זה היה מבצע שלם של צוותי הכבאות".

 

משלט כבאות כיבוי והצלה ירושלים גבעת מרדכי (צילום: אורן בן-חקון)

כבאות והצלה ירושלים, תחנת גבעת מרדכי (צילום: אורן בן-חקון)

מהעירייה נמסר הבוקר, שני: "לאחר עבודה מאומצת בשיתוף עם שירותי כיבוי האש אותר מקור המפגע. מדובר במערכת הסקה תקולה, בבניין ברחוב רבי בנימין. עיריית ירושלים עומדת בקשר עם וועד הבית על מנת לוודא את תיקון התקלה בהקדם. מערכת ההסקה בבניין לא תופעל עד לתיקון התקלה".

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר בשלישי, 13.2, בערב: "בעקבות קבלת פנייה למוקד הסביבה של המשרד להגנת הסביבה ביום א' האחרון (11.2), הועברה מיידית הנחיית מנהל מחוז ירושלים במשרד ליציאת כונן סביבה מהמחלקה לאיכות הסביבה בעיריית ירושלים, לצורך איתור מקור הריח. זאת, בהתאם לנוהל אירועי סביבה של המשרד להגנת הסביבה. בסיור שנערך באותו ערב לא נרשמו ממצאים, אך בסיור נוסף בבוקר שלמחרת, אותר מתקן הסקה לא תקין בבניין משותף בשכונה. פעולת ההסקה הופסקה ועוד באותו יום בוצע התיקון הנדרש. המחלקה לאיכות הסביבה בעיריית ירושלים בדקה גם את מקור הדלק, ומצאה שמדובר בסולר הסקה רגיל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר