שלט של מאיר תורג'מן ברחוב פייר קניג (צילום: פרטי)
כך זה היה נראה לפני שהתפוצצה הפרשה, רחוב פייר קניג (צילום: פרטי)

תלונה למבקרת העירייה על מיקום השלט הגדול של המועמד לראשות העיר מאיר תורג'מן

השלט הגדול הוצב בחזית בניין ברחוב פייר קניג בתלפיות, כחלק מקמפיין הבחירות של המועמד לראשות העיר מאיר תורג'מן. העירייה: "השלט לא הוצב כחוק". תורג'מן: "השלט נתלה כדת וכדין"

פורסם בתאריך: 19.2.18 17:06

פחות משבוע להכרזתו של סגן ומ"מ ראש העיר מאיר תורג'מן על מועמדותו לראשות העיר – אתמול, ראשון, הוגשו למבקרת העירייה מלכה דרור וליועץ המשפטי לעירייה אלי מלכה תלונות על מיקום השלט הגדול, שהוצב בחזית בניין ברחוב פייר קניג בתלפיות. השלט, גדול המימדים, הוצב כחלק מקמפיין הבחירות של תורג'מן לראשות העיר. היום, שני, בהמשך לתלונות, קבע היועץ המשפטי לעירייה מלכה כי השלט הוצב בניגוד לחוק, ועל כך הוא שלח התראה בנושא לתורג'מן. מנגד, תורג'מן טוען כי השלט הוצב כחוק והמקום אשר בו הוא הוצב מאושר לשילוט.

השלט של המועמד לראשות העיר שנתלה ברחוב פייר קניג

השלט ברחוב פייר קניג

חברת האופוזיציה לורה ורטון (מרצ), שפנתה ליועץ המשפטי לעירייה ולגורמים מקצועיים נוספים בכיכר ספרא בנושא, מציינת: "אסור שתהיה מדיניות של איפה ואיפה. אם אכן השלט של מאיר תורג'מן אינו חוקי, או שהוא לא שילם אגרה ולא פעל כפי שמתחייב, אני מקווה שכולם יבינו את חומרת העניין. הוא הרי יושב ראש הוועדה לשילוט, וחייב לדעת מה מותר ומה אסור".

ורטון מוסיפה ואומרת: "זאת בוודאי לא הדרך להשיק מסע בחירות לראשות העיר, בביזיון הכללים שהוא בעצמו שותף בקביעתם. הגיע הזמן שנבחרי הציבור יבינו שלא יקבלו הקלות, אלא שיש ציפיות ממי שאמון על האכיפה בעיר. אני רק מקווה שהתושבים לא יוותרו, ולא יורידו את רף הציפיות. אנחנו חייבים לדרוש יותר, לא פחות, ומי שלא מתאים שיילך הביתה".

מבקרת העירייה מציינת ל"כל העיר": "הביקורת קיבלה העתק פניה של חברת מועצה המופנה אל בעלי תפקידים רלוונטיים בעירייה. לכשתתקבל תשובתם, הביקורת תשקול את המשך הטיפול בנושא".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "נושא תעמולת הבחירות באשר לכל המועמדים והרשימות מפוקח על ידי היועץ המשפטי לעירייה. השלט המדובר לא הוצב כחוק והיועץ המשפטי שלח בשל כך התראה כמקובל במקרים כאלו".

מאיר תורג'מן מכריז על התמודדותו על ראשות העיר (צילום: יח"צ)

מאיר תורג'מן מכריז על התמודדותו על ראשות העיר (צילום: יח"צ)

מאיר תורג'מן מוסר בתגובה: "השלט נתלה כדת וכדין. מה שחסר זו ערבות בנקאית, שלא ידעתי שצריך לתת, וכעת הנושא מטופל מול הבנק. לא קיבלתי שום פנייה מהעירייה לגבי השלט. אני חוזר – השלט הוצב כחוק והמקום שעליו הוא הוצב מאושר לשילוט".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר