מכשיר קורא כרטיסי אשראי (צילום: דוברות המשטרה)
מכשיר קורא כרטיסי אשראי (צילום: דוברות המשטרה)

הונאת אשראי בהיקף של עשרות אלפי שקלים: החשוד – עובד ירושלמי בחברה להשכרת סגווי

העובד, צעיר בן 20, תושב העיר, חשוד שגנב פרטי אשראי מתיירים שהגיעו לחברת הסגווי, שבאמצעותם בוצעו חיובים בעשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 5.3.18 17:24

במשטרת ישראל התקבל דיווח מחברת אשראי אודות חשד לחריגות בחיובים של כרטיסי אשראי של תיירים שהתארחו בירושלים – בעקבות הדיווח פתחו חוקרי ההונאה של משטרת ישראל בחקירה סמויה, תוך ביצוע מספר פעולות חקירה ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותו של החשוד ומקום עבודתו, בבית עסק להשכרת סגווי (רכינוע) בירושלים.

עם התקדמות החקירה הסמויה עלה כי החשוד במסגרת תפקידו בבית העסק מקבל לידיו כרטיסי האשראי של השוכרים לשם ביצע חיובים, ולפי החשד מחזיק ברשותו מכשיר שביכולתו לקרוא את נתוני האשראי ולאגור אותם.

לאחר שהיה משיג את פרטי האשראי לפי החשד נהג להעביר הפרטים לאחרים שביצעו רכישות בהיקף מצטבר של עשרות אלפי שקלים בבתי עסק שונים. ביום שבת, 3.3.18, הגיעו בלשי המשטרה אל בית העסק, שם איתרו את העובד החשוד, ובתחקור קצר אותר ונתפס המכשיר האלקטרוני שהחזיק ברשותו שעל פי החשד משמש אותו בביצוע העבירות.

החשוד, בשנות ה-20, תושב ירושלים, הובא לחקירה במחלק ההונאה של היחידה המרכזית בירושלים בחשד להונאה בכרטיסי חיוב, במהלכה נקשר למיוחס לו.

 

 

 

אתמול, ראשון, 4.3, הוארך מעצרו של החשוד עד לתאריך 6.3.18 בפני בית המשפט.

מהמשטרה נמסר כי "החקירה נמשכת".

במשטרה מדגישים כי "משטרת ישראל פועלת כבשגרה בשיתוף פעולה מלא עם חברות האשראי במטרה לאתר, לחקור ולעצור את פורעי החוק המרשים לעצמם 'לגנוב' בהונאה מאזרחים שומרי החוק. עם קבלת הדיווח אודות ההונאה והיקפה, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה מאומצת שהובילה לאיתורו של החשוד במקום בו עובד ומשמש לו כפלטפורמה לביצוע עבירות ההונאה. המשטרה ממשיכה בחקירה למיצוי מלוא הדין עם החשוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר