אשפה ברחוב הרב פניז'ל (צילום: יוסף עוזר)
רחוב הרב פניז'ל, הבוקר (צילום: יוסף עוזר)

בלי סוף מתמודדים על ראשות עיר ועל סגנות ראש עיר – שנראית כך

ברקת, ליאון, ברקוביץ, סלמן, חביליו - הכתובת היא הרב פניז'ל בשכונת נוה יעקב. אתם מתכוונים ללכת לשם ולטפל, או שאתם יודעים רק לכתוב פוסטים ולעשות סיבובי לחיצות ידיים בשוק?

פורסם בתאריך: 20.3.18 08:52

בשביל זה אנחנו כאן:

הפלופ של הפחים המוטמנים – הפעם בנוה יעקב. אחרי התלונות של תושבי ארמון הנציב על הצטברות של אשפה סביב הפחים המוטמנים החדשים שהתקינה העירייה, גם בנוה יעקב נראה כי הפחים פשוט לא עומדים בעומס. הררי אשפה הצטברו היום, שלישי, סביב הפחים המוטמנים החדשים ברחוב הרב פניז'ל. תושב טוען כי הוא התלונן על כך במוקד העירוני, אולם עד כה זו לא הגיעה לפנות את האשפה.

לידיעת המתמודדים לראשות העיר, אלה שכבר הכריזו ואלה שעדיין לא – ניר ברקת, משה ליאון, עופר ברקוביץ, אבי סלמן, יוסי חביליו – הכתובות היא הרב פניז'ל בשכונת נוה יעקב.האם אתם יודעים רק לכתוב פוסטים ולעשות סיבובי לחיצות ידיים בשוק?

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

משה ליאון (צילום: דיוויד כץ)

משה ליאון (צילום: דיוויד כץ)

סגן ראש העיר עופר ברקוביץ' (צילום: שרון גבאי)

עופר ברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)

אבי סלמן (צילום: אסף קרלה)

יוסי חביליו (צילום: פרטי)

יוסי חביליו (צילום: פרטי)

אשפה ברחוב הרב פניז'ל (צילום: יוסף עוזר)

אשפה ברחוב הרב פניז'ל (צילום: יוסף עוזר)

 

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" בשכונות ארמון הנציב ונוה יעקב הותקנו פחים מוטמנים חדשים, שהחליפו את פחי 'הצפרדעים' הירוקים והישנים.בעירייה טענו כי בפחים החדשים מותקנים חיישנים שאמורים לדווח בזמן אמת על כמות האשפה במכלים ועל זמן הפנוי המתאים של המיכל. "כך ניתן יהיה לתכנן פינוי אשפה יעיל, חכם וזול יותר", הדגישו בעירייה. בינתיים, גם לא החיישנים וגם לא תלונות התושבים למוקד 106 מביאים את עובדי התברואה של עיריית ירושלים לטפל במפגע.

מהעירייה נמסר השבוע בתגובה: "אגף התברואה בעיריית ירושלים מבצע פינוי אשפה בשכונת נוה יעקב שלוש פעמים בשבוע באופן סדיר, כאשר בימי שישי וערבי חג מתבצע תגבור בפינוי האשפה. האשפה ברחוב פניז'ל בנוה יעקב פונתה ביום שלישי בבוקר, וכך בכל השכונה. בשבוע האחרון הושלם בשכונת נוה יעקב פרויקט התקנת עשרות מתקני אשפה טמוני קרקע, המביאים לשיפור בניקיון השכונות ובאיכות החיים כפי שקרה בשכונות גבעת משואה, חומת שמואל, תלפיות מזרח ועוד. חשוב להדגיש כי שימוש נכון של התושבים במכל המוטמן והימנעות מזריקת האשפה לצדו, ימנעו מפגעי אשפה מחוץ למכל. מענה לפניות התושבים ניתן באופן קבוע ומהיר והפניות מטופלות על ידי צוותי העירייה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה. זהו רחוב עמוס במשפחות חרדיות שהצריכה שלהם גבוהה בגלל גודל המשפחות והפחים אינם מספקים, גם לא תדירות הפינוי!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר