טוסט במסעדת ויגו (צילום: יאיר דבירי)
טוסט במסעדת ויגו (צילום: יאיר דבירי)

מכל הלב: ויגו במרכז העיר מזמינה את החיילים לאכול ללא תשלום

לאורך כל היום והלילה של רביעי, 18.4, טוסט נקניק ולימונדה חינם לחיילים ולחיילות, פשוט לבוא ולהתפנק בהלל 28

פורסם בתאריך: 17.4.18 08:39

מחווה מרגשת לטובת החיילים והחיילות במדים: מסעדת ויגו החדשה, ברחוב הלל 28, שפועלת כחצי שנה, יוצאת בפינוק ייחודי עבור חיילים וחיילות במדים לאורך כל היום והלילה של רביעי, 18.4, טוסט נקניק ולימונדה חינם. לא מותנה בכלום, פשוט לבוא ולהתפנק.



מושיקו בן אהרון (29) ממבשרת ציון, פתח לפני חצי שנה את המסעדה. בן אהרון, לוחם בהנדסה קרבית בעברו, ובוגר תואר שני במינהל עסקים אומר: "בתור חייל לשעבר אני יודע שלעתים אתה די קצר בכסף, וביום שכזה, יום הזיכרון וערב יום העצמאות, החלטנו לחמם את ליבם של החיילים. זה משהו קטן שאני יכול לתת מעצמי לכבוד החיילים. אני יכול להגיד שכשמגיעים חיילים ואנחנו משתדלים לפנק אותם במה שאפשר. יום רביעי הוא יום מיוחד, אחרי יום הזיכרון. נערכנו ליום הזה מבחינת מספר העובדים וכמות הלחמניות שהזמנו. אנחנו יודעים שהרבה חיילים הולכים להגיע וזה היום שלהם להתפנק".

איזה תגובות קיבלת על ההטבה?

"כשיצאתי בהטבה לא חשבתי שזה יעשה כל כך הרבה רעש, זה היה רק תרומה לחיילים ולא רדפתי אחרי פרסום בשום צורה. הרבה אנשים התקשרו אלינו ואמרו כל הכבוד והציעו לעזור. מי שנותן מעצמו מקבל בחזרה ולא דרך פרסומים. בשורה התחתונה, חשוב לי שזה יגיע לחיילים כי זה יום חשוב".

מה גרם לך לצאת בהטבה כזאת?

"בעיקר שמגיע לחיילים היקרים שלנו".

טוסט במסעדת ויגו (צילום: מושיקו בן אהרון)

טוסט במסעדת ויגו (צילום: מושיקו בן אהרון)

מה הוביל אותך לפתוח מסעדה?

"עסק בתחום המסעדנות זה דבר קשה ולוקח לזה הרבה זמן להתפתח ולהתייצב. סוג של אתגר כי לעסק של אוכל לוקח לפחות שנה עד שהוא מתחיל להניב רווחים. וגם אהבה לתחום. לפני שהייתי סטודנט עבדתי הרבה עם אוכל. אני מאוד אוהב לתת שירות לאנשים".

מה החלום שלך?

"להצליח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר