מירי ארנטל, אופיר גוטמן, חיים ארנטל (צילום: יוסי זמיר)
מירי ארנטל, אופיר גוטמן, חיים ארנטל (צילום: יוסי זמיר)

מפעל לייצור פאות לחולי סרטן יוקם במתחם זכרון מנחם בבית וגן

המפעל יקום הודות לתרומה של חברת פרוקטר אנד גמבל בסך 100,000 דולר. כיום מרבית הפאות מיוצרות בסין בהליך שנמשך 4-3 חודשים, הקמת המפעל תקצר את הדרך של הפאות למתמודדות ולמתמודדים עם מחלת הסרטן

פורסם בתאריך: 24.6.18 10:13

מפעל לייצור פאות לחולי סרטן יוקם במתחם זכרון מנחם בבית וגן. חברת פרוקטר אנד גמבל תורמת 100,000 דולר להקמת המפעל לייצור ולעיצוב פאות – התרומה מגיעה בעקבות שיתוף פעולה בין "זכרון מנחם" ומותג טיפוח השיער "פנטן" בקמפיין לגיוס תרומות שיער לחולות סרטן שנערך בחודש דצמבר בשנה שעברה.



"בדצמבר האחרון, עלה הקמפיין Beautiful Lengths המשותף של עמותת זכרון מנחם, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, ומותג טיפוח השיער פנטן, במטרה להשיג תרומות שיער עבור ייצור פאות משיער טבעי לבנות ולנשים חולות סרטן", מציינים השבוע בפרוקטר אנד גמבל. "מאז חברו יחד לפני חמש שנים עלתה כמות תרומות השיער בלמעלה מ-500 אחוז, עלייה המאפשרת לראשונה להעניק ללא תמורה פאת שיער טבעי לכל אישה המתמודדת עם מחלת הסרטן, בכל גיל. בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח ותוצאותיו יוצאות הדופן, החליטה חברת פרוקטר אנד גמבל (יצרנית פנטן), להעמיק את שיתוף הפעולה שנוצר עם עמותת זכרון מנחם במסגרת הפרויקט 'לכל מותג יש משימה', ולתרום מהקרן מכונות ייעודיות לייצור פאות, ציוד מקצועי וריהוט בעלות של 100,000 דולר, כחלק מהקמת מפעל לייצור ועיצוב פאות במתחם עמותת 'זכרון מנחם' שבירושלים".

כיום, מרבית הפאות מיוצרות בסין בהליך הלוקח בממוצע 4-3 חודשים, מה שעשוי להאריך את זמני ההמתנה לפיאות מותאמות אישית. הקמת המרכז תאיץ את תהליך הייצור, תפחית את עלויותיהן, ותביא לעלייה גדולה יותר בכמות הפאות המיוצרות.


נועה אזולאי (צילום: אבי עמר)

נועה אזולאי, הפרזנטורית של קמפיין תרומות השיער, דצמבר 2017 (צילום: אבי עמר)


אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, יצרנית מותג טיפוח השיער PANTENE: "הקמפיין המשותף מהווה עבורנו מקור גדול לגאווה בכל שנה, עם נתונים מדהימים. אנו שואפים כי הקמת מרכז ייצור הפאות בארץ אף יגביר את כמויות ייצור הפאות עבור נשים חולות סרטן בישראל ונמשיך לשבור שיאים של תרומות שיער. עמותת 'זכרון מנחם' ובראשה חיים ומירי ארנטל הינם שותפים טבעיים לעשייה ואנשים יוצאי דופן. אנו מאמינים כי לכל מותג יש משימה ואפשרות לתת לקהילה, ולכן אנו משקיעים המון משאבים ומחשבה בעניין".

חיים ארנטל, מייסד עמותת זכרון מנחם: " השותפות בין עמותה פילנתרופית לארגון מסחרי שינה את פני העמותה. בזכותה אנחנו מצליחים להביא פאת שיער לכל אישה חולה, ללא הגבלת גיל, וכעת נוכל גם לוודא שכל פאה תתקבל במהירות, בעיצוב עדכני ומותאם ולשביעות רצון החולות. בזכות העבודה עם חברת פרוקטר אנד גמבל, זכרון מנחם מסוגלת כיום להעניק פאה לכל חולת סרטן, ללא קשר לדת, גזע או גיל, על כך ועל התרומה הנדיבה עבור הקמת מרכז הפאות שייבנה בירושלים אנו מודים מקרב לב. אני מבקש לנצל במה זו לשוב ולהודות לכל אלו שתרמו משערן לטובת מטרה חשובה זו. כל תרומה שלכם היא יקרת ערך, כל תורם ותורמת עושים חסד וכל חיוך שעולה על שפתי המקבלות הוא עולם ומלואו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר