זירת התאונה בכיכר פריז (צילום: דוברות המשטרה)
זירת התאונה בכיכר פריז (צילום: דוברות המשטרה)

תאונת הפגע וברח הקטלנית בכיכר פריז: הוארך מעצרו של הנהג

היום, שלישי, הוארך מעצרו של הנהג, תושב חוץ, כבן 50, שלפי החשד בלילה שבין ראשון לשני, נהג תחת השפעת אלכוהול ודרס למוות הולך רגל כבן 30 ולאחר מכן ברח

פורסם בתאריך: 25.9.18 12:14

בית המשפט המחוזי בירושלים האריך היום, שלישי, את מעצרו של הנהג, החשוד כי דרס למוות הולך רגל כבן 30 בלילה שבין ראשון לשני, כשהוא תחת השפעת אלכוהול, ולאחר מכן ברח מהזירה.



אמש, שני, בשעות הערב הובא החשוד – תושב זר שעובד בכלי תקשורת אירופאי, לדיון בפני בית משפט השלום בירושלים, שהורה לשחרר את החשוד למעצר בית. משטרת ישראל ביקשה לעכב את שחרורו והבוקר, שלישי, הגישה ערר לבית המשפט המחוזי בירושלים, שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך 27.9.18.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "חקירת המשטרה נמשכת ומהחקירה מתחזק החשד כי החשוד נהג ברכב הפוגע בהיותו בגילופין ועפ"י החשד הפקיר את האדם בו פגע ונמלט מהמקום, ולאחר כשעה וחצי נתפס על ידי המשטרה באזור הר הצופים עת שחנה את רכבו בחניון רכבים".

הרכב הפוגע - תאונת פגע וברח בכיכר פריז (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

התאונה הקטלנית התרחשה, כאמור, בלילה שבין ראשון לשני, סמוך לשעה 00:30, הוזעקו שוטרים לכיכר פריז בירושלים בעקבות תאונת דרכים, במהלכה רכב פגע בהולך רגל, כבן 30, שנפצע באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו בבית החולים. נהג הרכב נמלט יחד עם הרכב מהמקום. כעבור כשעה וחצי הוא נתפס באזור הר הצופים.

פרמדיק מד"א, נתנאל רפואה, תיאר: "כשהגענו, ראינו על הכביש בכיכר סמוך למעבר החציה גבר כבן 30 מחוסר הכרה, הוא סבל מפגיעת ראש קשה וחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שנמשכו תוך פינוי לבית החולים כשמצבו אנוש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר