אמבולנס (צילום: ג'יני)
(צילום: ג'יני)

שכונת עיר דוד: מאבטח פלט כדור, פונה במצב בינוני לשערי צדק

פרמדיקים של מד"א פינו לשערי צדק במצב בינוני את המאבטח, שככל הנראה פלט את הכדור בעת ניקוי הנשק. למקום הגיעו שוטרים, חוקרים וטכנאי מז"פ. הנשק נתפס. נפתחה חקירה

פורסם בתאריך: 11.10.18 17:58

מאבטח, שככל הנראה פלט כדור בעת ניקוי נשקו בשכונת עיר דוד בירושלים, פונה היום, חמישי, במצב בינוני לבית החולים שערי צדק.

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על פליטת כדור מאקדח, בבית פרטי בעיר דוד בירושלים. כתוצאה מכך, נפגע אדם שפונה על ידי מדא לבית החולים. למקום הגיעו שוטרים, חוקרים וטכנאי מזפ, הנשק נתפס. נפתחה חקירה".

במד"א מתארים כי "בשעה 9:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על  גבר שנפצע ברחוב מעלות עיר דוד בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 50 במצב קל עד בינוני, יציב עם פציעה חודרת בפלג גופו העליו".



עוד מחדשות היום בירושלים  – שריפה פרצה מוקדם יותר היום, חמישי, בישיבת זוועהיל שבשמואל הנביא. מאות תלמידי ישיבה – נערים וילדים קטנים ששהו בגנים בתוך הבניין פונו מהמבנה. אין נפגעים. האש החלה בקומה השלישית ומשם התפשטה לאזורים נוספים בבניין, לא ברור בשלב זה כיצד החלה הדליקה.

בכבאות והצלה ירושלים ציינו כי "לאחר פעילות מאומצת, ותוך מאבק בלהבות, מנעו לוחמי האש פגיעה בכלל הבניין והשיגו שליטה בשריפה. הודות לפעילותם המהירה, המקצועית והאמיצה של לוחמי האש, וכן קור רוחם של סמלי המבצעים בחדר המבצעים של כבאות והצלה ירושלים, נמנעה פגיעה פוטנציאלית בנפש של תלמידים וילדים קטנים רבים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר