גבעת שאול (צילום הדמיה: באדיבות חברת מוריה)
גבעת שאול (צילום הדמיה: באדיבות חברת מוריה)

הר המנוחות גבעת שאול: פרויקט שדרוג בעלות של 19 מיליון שקלים יוצא לדרך

העבודות כוללות שיקום כבישים, בניית מדרכות, הסדרת מקומות חניה ופינות ישיבה והתקנת מצלמות אבטחה

פורסם בתאריך: 4.11.18 08:52

פרויקט שדרוג תשתיות בהר המנוחות בגבעת שאול יוצא לדרך. הפרויקט, שעלותו נאמדת בכ-19 מיליון שקלים,  כולל שיקום כבישים, הקמת מדרכות להולכי רגל, הסדרת מקומות חניה ברחבה המרכזית, טיפול בחיפויי קירות, שיקום נופי, הוספת מעקות בטיחות,  פינות ישיבה מוסדרות, הצללה למתחמי האזכרה וההספד. תאורה וגם התקנת מצלמות אבטחה והקמת מרכז מידע אלקטרוני. סך ההשקעה הצפויה בפרויקט כ-19 מיליון שקלים.

חיפוי קירות באבן טבעית והשלמת מעקות (הדמיה: באדיבות חברת מוריה)

חיפוי קירות באבן טבעית והשלמת מעקות (הדמיה: באדיבות חברת מוריה)



אורנה פיינגולד, מנהלת האגף לפיתוח אורבאני בחברת מוריה, מציינת כי "הר המנוחות נבנה במשך השנים כטלאי על טלאי .מועצת בתי העלמין בשיתוף עיריית ירושלים באמצעות חברת מוריה, יזמה את הטיפול בו, במהלך התכנון הופעלה חשיבה אדריכלית ונופית תוך הבנת היקף התקציב הקיים והתאמה למסגרתו. אנחנו הולכים להיכנס לביצוע עבודות הפיתוח בקרוב , מובן כי המקום קדוש ורגיש מאוד ונעשה כמיטב יכולתנו לצמצם את ההפרעה לציבור. אנחנו מבקשים הבנה וסבלנות ומקווים לסיים את העבודות בהקדם האפשרי ולהביא לשיפור ניכר בנראות המקום".

ארגון מחדש של אזורי החניה (הדמיה: באדיבות חברת מוריה)

ארגון מחדש של אזורי החניה (הדמיה: באדיבות חברת מוריה

יצחק הנאו, מנהל מבני דת בעיריית ירושלים: "בית העלמין הגדול של ירושלים עיר הקודש משמש כמקום קבורה מועדף לתושבי ירושלים אך גם ליהודי העולם כולו. בית העלמין הר המנוחות – גבעת שאול בירושלים גדל והתרחב כטלאי על טלאי במשך שנים רבות על ידי חברות הקדישא מתוך הכרח, ורק בשנים האחרונות כאשר עיריית ירושלים באמצעות אגף מבני דת קיבלה את האחריות על השטח נעשו פעולות לתכנון בראייה כוללת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוה

    אין בית הספד ציבורי בהר המנוחות הציבור נוסע עד שמגר.
    יש קרקע לבית הספד מוכנה ומאושרת בכניסה של הר המנוחות בדרום ויצחק הנאו מעדיף לפרק כבישים קיימים ולהחזיר אותם באותו תוואי העיקר שיגזור קופון בדרך…………יש לי את התכניות של בית ההספד שלא בונים וזה ממש הזוי. יש תורם שמבקש לבנות אותו. אבל בגלל שיצחק הנאו לא ירוויח מזה אז לא מאשרים
    052-8291111
    שלחי לי את האימייל שלך ואשלח לך את התכנית וההדמיה עם גוש וחלקה ותבדקי מקצועי במחלקת התכנון אצל נותני מידע ושרות ולא אצל יצחק הנאו המושחת. האיש משקר מבלי להניד עפעף………
    יצחק הנאו 26 שנים לבד אחראי על בתי הקברות בתי כנסת ומיקוואות…..בכל שנה מקבל תקציבים סביב 20 מיליון שקלים וחברת מוריה מבצעת שיפוצים שעולים 2 מיליון ב 14 מיליון. בבקשה בואי נבדוק….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר