חיים כהן, מספר 2 בש"ס ירושלים (צילום: יעקב כהן)
חיים כהן, מספר 2 בש"ס ירושלים (צילום: יעקב כהן)

מספר 2 בש"ס ירושלים: "תיק החינוך חשוב לנו מאוד. כשהוא היה אצלנו, לא אמרו שאנחנו מפלים אשכנזים לרעה"

על רקע המו"מ הקואליציוני על תיק החינוך החרדי, אומר חיים כהן, מספר 2 בש"ס, ל"כל העיר": "אנחנו לא מגזריים, אנחנו דואגים באמת לכולם"

פורסם בתאריך: 2.12.18 12:52

בסיעת ש"ס בעיריית ירושלים לא מתכוונים לוותר על תיק החינוך החרדי. בשיחה עם "כל העיר", מדגיש חיים כהן, מספר 2 ברשימת ש"ס: "תיק החינוך היה אחד מהדגלים שלנו לכל אורך מערכת הבחירות ולא סתם. התיק הזה חשוב מאוד לסיעת ש"ס".



למה אתם כל כך מתעקשים על התיק, אתם לא סומכים על אנשי דגל התורה שידאגו לכולם?
"אנחנו סומכים עליהם, רק שאנחנו נעשה את הדברים יותר טוב. אנחנו לא מגזריים בלבד, אנחנו דואגים באמת לכולם. תיק החינוך חשוב לנוא מאוד. כשהתיק היה אצלנו בקדנציה האחרונה, לא אמרו שאנחנו מפלים אשכנזים לרעה".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבועות האחרונים, במסגרת המשא ומתן שמנהל ראש העיר הנבחר משה ליאון להרכבת הקואליציה העירונית, עומד תיק החינוך החרדי במוקד, כשעל התיק נאבקות סיעות ש"ס ודגל התורה – מהתמוכות הגדולות של ליאון בבחירות לראשות העיר, אשר בשלב זה לא מוכנות לוותר על התיק.

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado photography)

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado photography)

גורם בכיר בש"ס ירושלים מוסיף ומתייחס למאבק מול דגל התורה על תיק החינוך החרדי ואומר: "אנחנו יודעים לעזור לכולם וזה טבעי ביותר שהתיק יישאר אצלנו. דגל התורה טוענים שהתיק היה בידיים שלהם וזה נכון, אבל הם לא רשומים על זה בטאבו. עצם המאבק על התיק והרצון של כולם להחזיק בו רק מראה עד כמה הצלחנו בעבודה שעשינו בנושא החינוך החרדי בקדנציה הקודמת".

בש"ס מדגישים כי תיק החינוך החרדי בירושלים חשוב לש"ס גם ברמה הארצית, וזאת הסיבה שמי שיו"ר ש"ס אריה דרעי עוסק בעניין ומנסה להגיע לעמק השווה מול נציגי דגל התורה ולמעשה הוא האיש שמנהל את המשא ומתן בנושא.

"אם בסופו של תהליך ש"ס תיכשל ולא תקבל את תיק החינוך זה יפגע בנו מאוד מול התומכים והמצביעים שלנו", מסכם גורם בש"ס.

יש לציין כי במסגרת המגעים מול דגל התורה על התיק, עלתה האפשרות למנות אדם מטעם דגל התורה לתפקיד בתחום בינוי מוסדות החינוך, כך שגם להם יתאפשר להשפיע ולהוות חלק מרכזי באגף החינוך החרדי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר