ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)
ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

בכיר באגודת ישראל: "אם ליאון רואה בנו גלגל רזרבי, אז יש לו מספיק שותפים"

בשיחה עם "כל העיר" מוסיף הגורם הבכיר באגודת ישראל, סיעתו של יוסי דייטש: "נשמח לקחת חלק בניהול העיר אבל לא בכל מחיר, אנחנו יודעים לשרת את ירושלים גם מהאופוזיציה"

פורסם בתאריך: 5.12.18 14:34

האם יוסי דייטש יישאר מחוץ לקואליציה של ראש העיר משה ליאון? בכיר בסיעת אגודת ישראל, סיעתו של דייטש, אומר ל"כל העיר": "אנחנו נשמח לקחת חלק בניהול העיר ירושלים אבל לא בכל מחיר, אנחנו יודעים לשרת את ירושלים גם מהאופוזיציה".



לדברי הגורם הבכיר באגודת ישראל, בשלב זה לא מתקיים משא ומתן בין הצדדים. "היתה לנו פגישה אחת לפני כשבועיים עם דידי הרשקוביץ, ראש צוות המשא ומתן של ראש העיר משה ליאון, אך מאז אין התקדמות כלשהי ואין משא ומתן. אם משה ליאון רוצה אותנו (סיעת אגודת ישראל, ש"ה), כשותפים שווים בין שווים, אז בהחלט נהיה חלק. אבל אם ליאון רואה בנו גלגל רזרבי, אז יש לו מספיק שותפים".

יוסי דייטש (צילום: שלומי כהן)

כזכור, סיעת אגודת ישראל, בניגוד לסיעות החרדיות האחרות, לא תמכה במועמדותו של ליאון לראשות העיר והעמידה מולו את דייטש – גם בסיבוב השני החליטו גדולי התורה של אגודת ישראל שלא להביע תמיכה בליאון, ובחרו להוציא לציבור הבוחרים שלהם את הקריאה 'שב ואל תעשה'. יש לציין כי בשל מחלוקות פנימיות בין אגודת ישראל לדגל התורה החליטו הסיעות להיפרד מריצה משותפת תחת הגג של 'יהדות התורה'. בבחירות למועצת העירייה זכתה אגודת ישראל ב-3 מקומות ואילו דגל התורה זכתה ב-6 מקומות.

הבכיר באגודת ישראל מתייחס גם לתוצאה הזו ואומר: "משה ליאון צריך לבחור אם הוא רוצה אותנו. אין שום צורך להדגיש לנו כל הזמן כמה אנחנו קטנים ושאנחנו צריכים לשלם מחיר על כך שהתמודדנו מולו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל ענתבי המשועממת בבית

    מה קשור משה ליאון. מי שקובע זה דרעי וליברמן. נודניק

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר