מסעדת לינק (מתוך דף הפייסבוק של המסעדה)
מסעדת לינק (מתוך דף הפייסבוק של המסעדה)

אחרי 22 שנה: מסעדת "לינק" המיתולוגית של יהודה אסלן ז"ל תיסגר השבוע

אחרי 22 שנות פעילות, ביום חמישי הקרוב - 28.2.19, תיסגר מסעדת "לינק" המיתולוגית; הסיבה: חוזה השכירות במקום הסתיים, ובמתחם מתוכנן לקום בניין מגורים; בנו, אורי אסלן: "תודה לכל מי שהגיע והבין שהוא צריך להישאר. אותם האנשים אשר היו מגיעים לא רק בגלל האוכל והשירות אלא גם בגלל אבא: יהודה מהלינק"

פורסם בתאריך: 24.2.19 12:41

מסעדת "לינק" במרכז העיר – מאבני היסוד של הקולינריה הירושלמית תיסגר השבוע. אחרי 22 שנות פעילות, ושנה וארבעה חודשים מאז מותו הפתאומי של יהודה אסלן ז"ל, שהקים את המסעדה – הודיעו ילדיו כי המסעדה תסגור את שעריה ביום חמישי הקרוב, 28.2.19. בצד זאת, הסניף במבשרת ציון ימשיך לפעול.

המסעדה נסגרת לאחר שחוזה השכירות של המקום מסתיים. במתחם מתוכנן לקום בניין לדירות מגורים. בני המשפחה חיפשו במשך כחודשיים מקום חלופי עבור המסעדה שפעלה בין השאר גם בשבת, "אך לא נמצא כזה שיתאים למקום המיוחד הזה שנקרא 'לינק', לאווירה, לייחודיות של המסעדה", כך אומר דרור באביי, שותף במסעדת "לינק", "ממש חיפשנו לעומק מקום אחר, אבל בסוף החלטנו לוותר ולסגור את המקום".



"הסיבה שהלינק נסגרת היא בעקבות סיום החוזה במקום", מספר הבוקר, ראשון, בשיחה עם "כל העיר" אורי אסלן, בנו של יהודה אסלן ז"ל. " נגמר החוזה ואין אפשרות לחדש אותו. אני מאמין שאם היתה אפשרות לחדש את החוזה מסעדת לינק היתה ממשיכה לפעול כרגיל. חוץ מתודה אין עוד מה לומר. מדובר בהחלטות שלא מגיעות ברגע".




יהודה אסלן ז"ל

יהודה אסלן ז"ל


בחודש אוקטובר 2017 נפטר יהודה אסלן, לאחר שלקה בהתקף לב קשה, בן 58 במותו. אסלן, ירושלמי מלידה, יליד שכונת נחלאות, היה אחד המסעדנים המוכרים והוותיקים ביותר בירושלים. אסלן היה הבעלים של מסעדת לינק במרכז העיר ושל לינק במבשרת. כמו כן, היה מבעלי קפה מומנט המיתולוגי והמוכר ברחוב עזה ברחביה. במהלך השנים פתח אסלן בית קפה במקומו של טעמון המיתולוגי – וקרא לו לינק טעמון.

בפוסט שפרסם אתמול, שבת, אורי אסלן, "הלינק נפתחה ב-1997. מגיל קטן הייתי נכנס והיה את הסיבוב הקבוע: נכנס למטבח ואומר שלום לכל הטבחים. משם עובר דרך המלצרים לבר ומזמין נסטי שעם השנים הוחלף לקולה/זירו ובגיל 18 (כמובן) הגיע לבירה וצ'ייסר. מתיישב בבר ומזמין כנפיים וצ'יפס שעם השנים הוחלפו בהמבורגר", כך כותב אסלן. "אבא כבר היה נמצא בבר. איתו או בלעדיו הייתי אומר שלום לכל הלקוחות הקבועים: צעירים ומבוגרים, ישראלים ואמריקאים. כולם היו שם. הייתי מגיע בידיעה שאני פוגש אנשים שאני אוהב. צוות לינק ירושלים במשך למעלה מ-20 שנים תמיד היו אנשים מהשורה הראשונה. אנשים יקרים, כיפיים, מצחיקים ומהנים. חבר'ה רציניים שתמיד הרגשתי שהם חלק מהמשפחה. אני לא מצליח להסביר בכתב כמה אהבתי את אותם אנשים לאורך השנים, לפעמים הייתי חושב שחבל שלא הייתי אחד מהם והייתי רק 'הבן של הבוס'".


מסעדת לינק השבוע (צילום: מתוך דף הפייסבוק של לינק ירושלים)

(צילום: מתוך דף הפייסבוק של לינק ירושלים)


אורי אסלן לא שוכח להודות לשורת הלקוחות אשר נהגה לפקוד את הלינק, במהלך השנים. "אני רוצה להגיד תודה לכל אותם האנשים שעברו בלינק ירושלים למעלה מ-20 שנה. תודה לעובדים בכל התפקידים, תודה ללקוחות הקבועים, המזדמנים וגם החד-פעמיים. תודה לכל מי שהגיע והבין שהוא צריך להישאר. אותם האנשים אשר היו מגיעים לא רק בגלל האוכל והשירות אלא גם בגלל אבא: יהודה מהלינק. ולך אבא, תודה שהיית אתה. על הלינק, מומנט ועוד מקומות רבים. תודה שפרצת דרך ועשית את מה שאתה אוהב. השפעתך על ירושלים (ועל עולמי) מהדהדת ותמשיך להדהד. אני מלא בגעגועים רבים שמצליחים בצורה מסוימת לחזק ולדחוף קדימה. בעיקר אני מלא בשאיפה להצליח להיות כמוך. תודה לכל מי שלקח וימשיך לקחת חלק במשפחת לינק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ואני תמיד זוכר את המקום כגן של גלילה שהיה לפני כן… 🙂

  2. ירושלמית לשעבר

    לפני כשנתיים לערך נסגרה אלדד וזהו. השנה לינק…..מה יהיה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר