ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)
ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

ברקת: ליברמן תמך בליאון ב-2013 כי סירבתי למנות אנשים מטעמו

בראיון לתוכנית הבוקר של 'כאן רשת ב'' טען ברקת: "סירבתי למנות אנשים שלא עמדו ברף המקצועי והוא החליט להתנקם בי". ליברמן ל"כל העיר": "סיפורי 'עלי-ביבי'. אנחנו ניתן תשובה בקלפי"

פורסם בתאריך: 2.6.19 13:43

ראש העיר לשעבר, ח"כ ניר ברקת (ליכוד), תקף הבוקר את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. בראיון לתוכנית הבוקר של 'כאן רשת ב" (קלמן וליברמן) טען ברקת כי במהלך הקדנציה הראשונה שלו כראש העיר הוא סירב למספר מינויים שביקש ממנו ליברמן, בהם מהנדס מטעמו לחברה העירונית מוריה. לטענת ברקת – זו היתה הסיבה שבגינה החליט ליברמן לתמוך במועמדות של משה ליאון בבחירות שנערכו בשנת 2013.



"ב-2013 ליברמן היה יו"ר הקמפיין של משה ליאון לראש עיריית ירושלים וניהל קמפיין אגרסיבי מולי יחד עם החרדים וניסה להפיל אותי כראש העירייה", טען ברקת בראיון. "תשאל את עצמך למה ליברמן שעכשיו ממצב את עצמו נגד החרדים – למה הוא עשה את זה. אני אספר לך למה – כי קדנציה לפני הוא ביקש ממני מספר בקשות, חלקן בקשות למינויים אישיים של כמה אנשים, אבל כיוון שהם לא התאימו לתפקיד אני סירבתי למנות אנשים שלא עמדו ברף, המקצועי – והוא החליט להתנקם בי".


השר אביגדור ליברמן (צילום: אלכס)

ח"כ אביגדור ליברמן (צילום: אלכס)


עוד טען ברקת בראיון: "ליברמן ביקש למנות מהנדס מסוים שאני לא זוכר את שמו. מהנדס לחברת מוריה, ואני בחנתי וראיתי שהוא לא עומד ברף המקצועי – מישהו שהוא ביקש באופן מיוחד, באופן פרטי".

ליברמן אומר היום ל"כל העיר" כי "מאחלים לכל נציגי הליכוד המאשימים אותי בכל אבסודר אפשרי, כולל רצח ארלוזורוב וטביעת הטיטאניק, להמשיך בסיפורי עלי ביבי. אנחנו ניתן תשובה בקלפי".

ראש העיר ליאון ל"כל העיר": "בתקופת בחירות תמיד נאמרים דברים שלא בהכרח נכונים, וזו בלשון המעטה. אני מודה לניר ברקת על שירותו למען העיר ירושלים ואני מאחל לו הצלחה בכנסת ישראל".


בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)

בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)


הדברים של ברקת מגיעים כמובן על רקע הבחירות החוזרות לכנסת, שצפויות להתקיים ב-17.9.2019. מאז שהוחלט על פיזורה של הכנסת, שנבחרה רק לפני כחודש וחצי, תוקפים אנשי הליכוד, כולל ראש הממשלה נתניהו, את ליברמן.

רק ביום חמישי האחרון, כפי שפורסם ב"כל העיר", טען ראש הממשלה נתניהו כי "ליברמן עשה דיל לסכל את המועמד החילוני עופר ברקוביץ לראשות העיר. זה רק על קצה המזלג".



יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שבה ברקת מעלה טענות דומות כנגד ליברמן. בראיון שנתן ל"הארץ" כחודש לפני הבחירות לראשות העיר בשנת 2013 הוא טען כי "ליברמן כל הזמן אמר, ואני לא הבנתי מה הוא רוצה, שאני לא מספיק עוזר לו ‘לקדם את הצרכים של הציבור שלו', שאנחנו 'לא מספיק עוזרים לאנשים שלו'".


ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אביבי

    לפי הכתבה והעדים לברמן מושחת מדופלם לא אתפלה אם המופרע ימכור סודות מדינה .איך נתנו לא להיות שר בטחון.אזה עם נאיבי אנחנו……

  2. בנצי פרחי

    אין ספק במה שליברמן ודרעי עשו נגד ברקוביץ'אבל הסיבה שליאון הזבל העביר מבלי שהצליח להכניס ולו חבר מועצה אחד…היא אדישות הבוחרים החילונים שויתרו על העיר לטובת מועמד מושחת והשחורים הטפילים. זאת הסיבה ולא אחרת,.

  3. אלון

    ולמה אתה תמכת בליאון? אני לא יודע אם עדיף קולות במרכז הליכוד או גובים לא מתאימים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר