הראל מויאל, מרכז קרסו מעלה אדומים (צילומים: פיני סלוק, יח"צ מרכז קרסו)
הראל מויאל, מרכז קרסו מעלה אדומים (צילומים: פיני סלוק, יח"צ מרכז קרסו)

חמישי: מופע ט"ו באב עם הראל מויאל

העירייה תקיים ביום חמישי אירוע רומנטי לרגל חג האהבה במרכז קרסו. במקום יפעלו דוכני מזון, משקאות והפתעות נוספות. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 7.8.19 23:30

ביום חמישי הבא, 15.8, ערב ט"ו באב יתקיים במעלה אדומים אירוע מיוחד לרגל חג האהבה, כששיאו של הערב – הופעה של הזמר הראל מויאל, שגדל במעלה אדומים.

על קיום האירוע אחראית עיריית מעלה אדומים, והוא יתקיים במרכז של קרסו בעיר (רחוב הרכס 31) החל מהשעה 20:00. בעיריית מעלה אדומים מציינים כי מדובר בתחילתה של מסורת אירועים.

מופע החימום למופע המרכזי של מויאל יהיה של חברי פרויקט 'מקורוק', מבית מפעל הפיס ומתנ"ס מעלה אדומים (20:30). "פרויקט 'מקורוק' משלב למידה של טקסטים ממקורות היהדות, שלאורם המשתתפים כותבים, מלחינים ומבצעים יצירות מקור שלהם", מציינים בעיריית מעלה אדומים. "את הפרויקט בעיר הובילו האמן דודי לוי ומנהל מועדון המוזיקה במתנ"ס אריאל קופטאייב".

מויאל יעלה על הבמה בשעה 21:00 למופע אינטימי הכולל שירים רומנטיים לצד מיטב להיטיו. במרכז קרסו, שמארחים את האירוע, מספרים כי "המרכז יקושט ברוח ט"ו באב עם תפאורה רומנטית שתכניס את הזוגות האוהבים לאווירה הנכונה. כמו כן, במקום יפעלו דוכני מזון ושתייה לצד עמדת צילום מקצועית, בה יוכלו להצטלם המבקרים למזכרת אישית".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר