ביקורת נהלי קורונה בבית עסק (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)
ביקורת נהלי קורונה בבית עסק (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: דוחות חולקו לעסקים בעקבות הפרת נהלי הקורונה

המשטרה והשיטור העירוני הגבירו את האכיפה נגד הפרת הסגר ונהלי התו הסגול בעסקים, וחילקו דוחות לבעלי עסקים בהם בוצעו הפרות של הנהלים

פורסם בתאריך: 3.1.21 10:22

העלייה בתחלואת הקורונה במעלה אדומים ותחילת הסגר השלישי הובילו את המשטרה וכוחות השיטור העירוני להגביר את האכיפה בעיר במטרה למנוע התקהלויות ופתיחת עסקים שאינם חיוניים, ולאכוף עבודה בהתאם לתנאי התו הסגול ועטיית מסכות במרחב הציבורי.

במסגרת הגברת האכיפה מבצעים כוחות של המשטרה והשיטור העירוני ביקורות יומיות במרכזים המסחריים, בפארקים הציבוריים, בעסקים ואזורים שונים ברחבי העיר, השוטרים והפקחים המבצעים את הביקורות בודקים כי העסקים שאינם חיוניים אכן סגורים והעסקים החיוניים שפתוחים עובדים בהתאם לכללי התו הסגול.



בישיבת ההיערכות לקראת הסגר השלישי שקיים ראש העיר, בני כשריאל, נתבקשו כוחות המשטרה והשיטור העירוני שלא להקל ראש בשמירה על הנחיות הקורונה ולבצע אכיפה מוגברת בכל רחבי העיר, בדגש על נוכחות מתוגברת וחלוקת דו"חות במספר מוקדים בהם זוהתה התקהלות. בהמשך לכך, במספר ביקורות בעסקים שנערכו השבוע בעיר ניתנו דו"חות לבעלי עסקים בעיר, רובם בגין אי עטיית מסכה או התקהלות.

בנוסף, הונחו השוטרים והפקחים העירוניים להגיע אל הפארקים הציבוריים, בעיקר בשעות הערב והלילה בהן צפויות התקהלויות, ומפזרים את התגודדויות בני הנוער הנמצאים במקום.

מהעירייה נמסר כי דוחות רבים בגין הפרות שונות של הנהלים כבר ניתנו, ולא יהיו פשרות בנושא. כמו כן קראה העירייה לתושבים לדווח אודות כל הפרה של הנהלים אליה הם נחשפים.

ראש העיר, בני כשריאל, ציין כי "לצערנו העלייה בתחלואה בעיר נמשכת, וזו תוצאה ישירה של אי שמירה על הכללים. אנו, יחד עם המשטרה, לא נאפשר סיכון בריאותם וחייהם של תושבי העיר, ובפרט של אלו הנמצאים בסיכון, ועל כן אני קורא לכולם – תושבים, בני נוער ובעלי עסקים, להישמע להנחיות ולסייע לנו לקטוע את שרשרת ההדבקה ולשמור על בריאות יקירנו".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דתי שפוי

    פראיירים!!
    שימו שלט על החנות "בית כנסת פירות הקדוש" , " ישיבה אור השווארמה " , וכו'
    ולא תקבלו שום דו"ח , ואולי אפילו תזכו בע"ה לפטור מארנונה וגם תקציבים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר