גן ילדים (צילום אילוסטרציה: דוברות עיריית מודיעין)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה: דוברות עיריית מודיעין)

מודיעין: מענק חד פעמי בסך 3 מיליון שקלים יחולק לבתי הספר ולגני הילדים

עיריית מודיעין גיבשה חלוקת תקציב חד פעמי בהיקף של שלושה מיליון שקלים בין כל מוסדות החינוך בעיר. מחזיק תיק החינוך סגן ראש העיר מויש לוי: "אני בטוח שהמנהלים והצוותים החינוכיים ידעו לעשות את השימוש הטוב ביותר במשאב זה לטובת ילדינו"

פורסם בתאריך: 8.4.21 08:58

מענק חד פעמי הנאמד ביותר ממיליון שקלים יוענק לכלל בתי הספר במודיעין על ידי העירייה. בנוסף, העירייה תשקיע כשני מיליון שקלים בהתקנת קולרים ומחסנים ניידים בכל אחד מגני הילדים בעיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה ציינו כי מינהל החינוך וגזברות העירייה גיבשו את אופן חלוקת התקציב החד פעמי בין כל מוסדות החינוך בעיר בהתאם למספר התלמידים, כאשר בתי הספר היסודיים יקבלו 18 אלף שקלים כל אחד, ובתי הספר העל יסודיים יקבלו 36 אלף שקלים. מענקים אלו יוכלו לשמש לשדרוג הגשמת החזון החינוכי של כל מוסד חינוך, באמצעות רכישת ציוד, פרויקטים, משחקים לימודיים, יצירת מרחבים משמעותיים ועוד.

ראש העיר מודיעין חיים ביבס מוסר כי "כמו בכל שנה, אנו מעמידים בראש סדר העדיפויות את מערכת החינוך והדאגה לדור הצעיר הגדל בעיר. אני שמח על כך שיש ביכולתנו להעניק לכלל מוסדות החינוך את המענקים, שלבטח יסייעו בשדרוג הכלים החינוכיים והפיזיים ויתרמו לאיכות הלמידה וההנאה בכל מוסד חינוך".

מחזיק תיק החינוך סגן ראש העיר מויש לוי מוסיף ואומר כי "במשך השנה האחרונה רבים קיבלו את התחושה שמערכת החינוך לא נמצאת בראש סדר העדיפויות ברמה הארצית. פה בעיר החינוך תמיד בראש סדר העדיפויות. זה בא לידי ביטוי בחלק של החינוך בתקציב העירוני, וזה בא לידי ביטוי גם עכשיו בתוספת המבורכת והחשובה שמוסדות החינוך מקבלים מעבר לתקציב השוטף. אני בטוח שהמנהלים והצוותים החינוכיים ידעו לעשות את השימוש הטוב ביותר במשאב זה לטובת ילדינו".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר