גני טל בית שמש (הדמיה: באדיבות גני טל)
גני טל בית שמש (הדמיה: באדיבות גני טל)

מתחדשים ונהנים: הכירו את חברת הנדל"ן ששמה את הדיירים במקום הראשון

ישראל מתחדשת, מה שמאפשר ליותר ויותר אזרחים בישראל ליהנות מדירות חדשות, אזורי מגורים מתקדמים ותשתיות מפותחות במיוחד. חברות נדל"ן רבות מציעות לכם להתחדש יחד איתן, מה מבדיל בין אחת לאחרת, ואילו יתרונות מספקת לכם חברת הנדל"ן הוותיקה קבוצת גני טל? המשיכו לקרוא

פורסם בתאריך: 24.4.22 14:43

איך קבוצת גני טל מצליחה לשים את הדייר במקום הראשון?

קבוצת גני טל היא חברת נדל"ן בוטיקית עם ניסיון של למעלה מחמישה עשורים, בניהולו של היזם שלמה טייטל. לחברה עבר מפואר של פרויקטים שונים מכל הסוגים וניסיון רב ביזמות, הקמה וניהול של פרויקטים גדולים וקטנים עם ממוצע של 250 דירות לפרויקט. החברה שומרת ומטפחת את שמה הטוב לאורך כל השנים, ועושה כל מאמץ להמשיך ולכבוש עוד פסגות.

פגשנו את מנכ"ל החברה, היזם שלמה טייטל במשרדו במגדלי בסר ברמת גן, ושאלנו אותו למה לדעתו עדיף לבצע פרויקט התחדשות עירונית עם החברה, והוא הסביר: "ישנם שני מגזרים בתחום הפינוי בינוי, המגזר הראשון הוא "יזמים" ללא ניסיון אמיתי בבנייה, למעשה התחום הזה נפרץ, משום שאם בעבר היה צריך כיסים עמוקים כדי לרכוש מגרש לבניה, כעת יש צורך רק בהחתמת דיירים והם כבר בכיס שלכם, מהם צריך להיזהר.

גני טל אשדוד (צילום: באדיבות גני טל) 

גני טל אשדוד (צילום: באדיבות גני טל)

המגזר השני הוא חברות הענק, שאמנם יש להן ניסיון רב, אך הן בונות בעת ובעונה אחת עשרות פרויקטים. נטיית הלב היא ללכת עם הגדולים, אך הבעיות צצות מיד לאחר החתימה כשמבינים שאין עם מי לדבר. אנחנו משלבים את המעלות של שני המגזרים. 'התחדשוטל', חטיבת ההתחדשות העירונית של גני טל, היא חטיבה ממוקדת בעלת ניסיון, הבנה, כיסים עמוקים ומקצועיות שלא מביישת את חברות הנדל"ן הגדולות במשק הישראלי".

קבוצת גני טל – חברת נדל"ן המעניקה לדיירים שלה יתרונות רבים

אם תשאלו מתווך מקומי על השווי של דירת 5 חדרים בפרויקט של גני טל לעומת אותה דירה בפרוייקט מתחרה, הוא יענה לכם שקודם כל אין להשיג דירה יד שנייה בגני טל כיוון שהדיירים לא ממהרים למכור, ובנוסף, דירה בפרויקט של הקבוצה מתומחרת גבוה יותר בפער משמעותי מכל דירה מקבילה.

גני טל מעניקה לדיירים יתרונות רבים ומגוונים, שהבולט ביניהם הינו היחס האישי ותודעת השירות הגבוהה ממנה נהנים הדיירים בכל פרויקט. כיצד החברה עושה זאת? בכך שהיא מגבילה עצמה בכמות הפרויקטים, ובוחרת בפינצטה רק פרויקטים נבחרים ואיכותיים במיוחד, מתוך ההבנה שסוד ההצלחה של כל פרויקט טמון בפרטים הקטנים. בזכות העובדה הזאת, לחברה יש את היכולות להגיע עד לפרטים הקטנים בכל פרוייקט, כמו גם להגיע לכל דייר ולתת לו את המענה לכל שאלה, בעיה או כל פנייה אחרת לאורך כל התהליך.

תכנון וביצוע ללא פשרות עם גב כלכלי חזק

כשאתם נתקלים בחברה שמקדישה מחשבה לתכנון עד לפרטים הקטנים, אתם יכולים להיות רגועים. בגני טל מחשבה תחילה, זה הסוד. מיטב המוחות ואנשי המקצוע בתחום האדריכלות ותכנון הפנים עובדים ימים כלילות על הפרויקטים, עוברים על התכניות בדקדקנות ללא פשרות.

פינוי בינוי מערב רמת גן (הדמיה: באדיבות גני טל)

פינוי בינוי מערב רמת גן (הדמיה: באדיבות גני טל)

יתרון נוסף שמעניקה קבוצת גני טל ללקוחותיה הינו איכות הבנייה הבלתי מתפשרת, הספקים ונותני השירות עימם היא עובדת. לאורך השנים הרבות רכשה החברה קשרי עבודה מצוינים, עם נותני שירות מהשורה הראשונה, בעלי מחויבות לחברה שנמדדו ונבחנו ועמדו במילה שלהם לאורך כל הדרך. בגני טל מבטיחים, לאחר שהם יבצעו בבניין שלכם פרויקט פינוי בינוי, לא תצטרכו לחשוב שוב על פינוי בינוי בעוד 40 שנה.

זאת ועוד, בקבוצת גני טל מדגישים את הגב הכלכלי החזק שיש להם, לראייה לאורך כל עשרות שנות פעילות החברה, מעולם לא נעצר או עוכב פרוייקט בגלל בעיות תזרים. בזכות התזרים שיש לחברה, לוחות הזמנים של הפרוייקטים קצרים אופן משמעותי, והדיירים מקבלים את הדירות בזמן, ללא עיכובים.

הדיירים מוגנים על ידי בנק מלווה חזק

הלקוחות של הקבוצה יכולים להיות בטוחים שכספם מוגן. החברה מספקת לדיירים ערבויות כספיות שמופקדות בצמוד לכללים המחמירים והקפדניים ביותר במשק הישראלי. בנק פועלים מלווה את את הקבוצה לאורך שנים ארוכות, באמון מוחלט וקשרי היכרות הדוקים. לראייה הבנק הפיק מסמך בו מצויין כי הבנק מלווה את החברה והיא אכן בעלת יכולות, והבנק נותן את אישורו כי מדובר בחברה אמינה ובטוחה, וניתן לסמוך עליה.

 

 

דיירים שנהנים מדירות ברמת ביצוע וגימור הגבוהה בישראל

צוות החברה המיומן, עם היכולות הפיננסיות הגבוהות מאפשרים לחברה לתת שירות לקוחות אדיב ונגיש, אך לא רק. לקוחות הקבוצה נהנים מפרוייקטים ברמה הגבוהה ביותר, עד לפרטים הקטנים ביותר. הפרויקטים של החברה מאופיינים בלובאים מפוארים ומרשימים, דירות הדיירים הקיימים מקבלות מפרט באותה רמה של דירות היזם.

פרויקט היוקרה צמרת טל – שנלר בירושלים

פרויקט שנלר, הממוקם בלב מחנה שנלר ההיסטורי בירושלים בינות לאתרי השימור העתיקים. הפרויקט המרשים הזה מאופיין בדירות פאר ויוקרה, בעיצוב מוקפד בלב פארק ירוק רחב ידיים שהוקם על ידי החברה. הפרויקט מורכב מ-7 בנייני יוקרה לעשירי יהדות התפוצות, אצלם יש ביקוש עצום לפרוייקט. הפרויקט מכיל 210 יחידות דיור ופנטהאוזים שתוכננו בקפידה על ידי האדריכל יואל בריידמן ממשרד בריידמן – אגמון אדריכלים, עם מפרט דירות יוקרתי חסר תקדים ללא פשרות.
קומפלקס מגורים ייחודי באשדוד

הפרויקט משתרע על פארק בשטח של 2.7 דונם, והוא מורכב משמונה בנייני מגורים, הכוללים לא פחות מ-242 יחידות דיור. תכנון הפרויקט בוצע באופן קפדני בהתאם לאוכלוסיית היעד על ידי דאובר אדריכלים. מדובר בפרויקט הממוקם ביחידת הקרקע האחרונה באזור, והוא צפוי לייצר פתרונות מסחר ומגורים באזור הסובל ממחסור מתחמי מסחר.

לפרטים נוספים וקבלת הצעה לפינוי בינוי בבניין שלכם צרו איתנו קשר לחוויית מגורים ברמה שלא הכרתם, בתהליך בנייה נעים וידידותי.


משרדי קבוצת גני טל: מגדלי בסר 4 קומה 27
רכז פרויקטים ירושלים – בנימין, טל': 052-7689984
טל' ראשי: 03-6193043
אימייל: [email protected]
לאתר קבוצת גני טל >>> 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר