קרית היובל (צילום: אורן בן חקון)
קרית היובל (צילום: אורן בן חקון)

תוספת של מאות יחידות דיור: ההתחדשות העירונית בקרית היובל

במסגרת הפרויקט, יפונו 54 יחידות דיור ברחוב שטרן 11 ובמקומן ייבנו כ-220 יחידות דיור חדשות בשני מגדלים

פורסם בתאריך: 16.8.23 07:57

חברת דונה מדווחת על זכייתה במכרז לבניית פרויקט חדש במתחם פינוי בינוי בלב שכונת קריית היובל. במסגרת הפרויקט, יפונו 54 יחידות דיור ברחוב שטרן 11 ובמקומן ייבנו כ-220 יחידות דיור חדשות בשני מגדלים. המגדלים בני 18-22 קומות יוקמו לצד בנייה מרקמית, עירוב שימושים ושילוב אזורי מסחר.

ל"כל העיר" נמסר כי "הפרויקט עתיד להיבנות במיקום אסטרטגי, עם חזית פעילה לפארק רחוב שטרן ובסמיכות לקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה. מרבית הדירות ישקיפו לפארק ולשכונת מלחה".

יש לציין כי חברת דונה זכתה לקדם את הבנייה במתחם לאחר מכרז יזמים שנעשה על ידי עו"ד אמיר עדיקא ועו"ד רם כהן ממשרד עו"ד טל קדרי שמיר. מיד עם הודעת הזכייה, החלה דונה בהליכי אישור אל מול עיריית ירושלים ומהנדס העיר.

לדברי עמית פוני-קרוניש, "תחום ההתחדשות העירונית נמצא בתנופה אדירה בשנים האחרונות. ירושלים היא עיר מובילה בהתחדשות עירונית וטבעי שחברה ירושלמית כמו "דונה", שצמחה בעיר, תשתלב בעשייה זו" .

לדברי אמיר אבולעפיה, משנה ליו"ר דונה: "בתקופה של אי וודאות כלכלית במשק בכלל ובשוק הדיור בפרט, אנו רואים את החשיבות הגדולה של השילוב בין חברה מבצעת ומנוסה ובין חוסן ויציבות כלכלית. לשמחתי יותר ויותר דיירים מבינים זאת ובוחרים ב"דונה" בשל האיתנות שלה".

עו"ד אמיר עדיקא שניהל את מכרז היזמים: "אנחנו שמחים להמשיך את מהפכת ההתחדשות העירונית בירושלים – מניסיוננו לאורך השנים, אנו למדים שהזמנת יזמים להציע הצעות לביצוע פרויקט (מכרז) היא לרוב הדרך הטובה ביותר ללבן נושאים עקרוניים, לייצר מחויבות לתכנון בשיתוף בעלי הדירות ולהשיא את התמורות לבעלים. לאחר מכרז יזמים מוקפד שערכנו, במסגרתו קיבלו בעלי הדירות הצעות מחברות מובילות בתחום, נבחרה הצעת חברת דונה כהצעה הטובה ביותר שעל בסיסה ינוהל המו"מ להסכם פינוי בינוי. אנו מאחלים בהצלחה לכולם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה ליאון עוצם עיניים

    משה ליאון עוצר עיניים, בונים אלוני יחידות ללא בניית מבני ציבור. יגיעו תושבים לשכונה ללא בתי כנסת, קופות חולים, בתי ספר, גנים , מעונות יום, סופר מרקט.יער של דירות ללא שירותים.
    חברת דונה לא יותר חזקה, מאפריקה ישראל, שיכון ובינוי, קנדה ישראל ועוד ועוד. מציע לכתבי כל העיר להתעורר ולבדוק את עושק הדיירים, הזקנים, מעוטי היכולת. ואת הכישלון של מהנדס העיר והועדה המחוזית והעומדת ברואשה שירה תלמי, בתכנון הבינוי בקריית היובל.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר