אבי רחמין 1979, סמל הפועל ירושלים (צילום: נתן כץ באדיבות אבי רחמין באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)
אבי רחמין 1979, סמל הפועל ירושלים (צילום: נתן כץ באדיבות אבי רחמין באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים)

דעה | הבית האדום: זו הפועל ירושלים של כל האוהדים ואין אחרת

אני מבין שיש דעות נוספות וזה לגיטימי, אך מבחינתי עם שינוי השם בקיץ האחרון הפכה הפועל ירושלים הנוכחית להיות הקבוצה המיתולוגית בה שיחקתי והחזירה לי מחדש את התקווה

פורסם בתאריך: 3.3.21 14:09

יש שחקני עבר עם דעות שונות משלי, אך ברור שתחושה ורגש הינם נושא מאוד סובייקטיבי. אין כאן מדע מדויק, כל אחד וראיית העולם וההסתכלות שלו על מה שהוא חווה כאוהד או כשחקן.

 

כילד גדלתי מאות מטרים מהמגרש בקטמון ברחוב רחל אימנו. מגיל 9 אני מתאמן ומשחק במגרש המיתולוגי, ולאחר מכן זכיתי ללבוש בגאווה את מדי הקבוצה הבוגרת עד לפרישתי בשנת 1983.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בפרספקטיבה שלי הרצף ההיסטורי של הפועל ירושלים הנוכחית, זו שנוסדה ב-1926 נשמר ונמשך ברגע שאוחדו השורות בחודש אוגוסט 2020. המטרה היא שהקבוצה תחזור לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי – ליגת העל.

 

נכון שמועדון הפועל ירושלים סבל בעשרים השנים האחרונות מתלאות, תחלואות וחוסר משאבים, אך בכל העולם יש דוגמאות למועדונים שעברו טרנספורמציה ומועדונים שהחליפו את שמם או אוחדו, אבל האוהדים לא התחלפו. למשל, המועדון המפואר פריז סן ז'רמן הינו תולדה של איחוד מועדונים בפריז בשנת 1970.

 

לעניות דעתי, המיזם של הפועל קטמון הציל את הפועל ירושלים ממחיקה, ובקיץ האחרון עם החלפת השם מטרה זו הושגה. ייתכנו חילוקי דעות בין שחקני עבר ובין האוהדים עצמם, כך שעניין זה הוא לגיטימי כמו בכל ארגון דמוקרטי בריא. כך גם במקרה שלנו כאשר מדובר באותם אוהדים שאהדו את אותה הקבוצה עד לפיצול . מבחינתי, אין ספק בכלל – כל האדומים בירושלים הם משפחה אחת גדולה ללא פלגנות, גם מי שפחות מתחבר הוא אדום ומקווה שבבוא היום יצטרף.

 

ברמה האישית, אני מזדהה לחלוטין עם הפועל ירושלים הנוכחית מודל 2021. בסופו של יום הפועל שלי חיה, נושמת, ומתפקדת היטב מבחינה ארגונית והיא בדרך הנכונה להשגת המטרה הראשית.

 

מקצועית, אני לא יכול שלא לשאוב עידוד ולהיות אופטימי לגבי המשך הדרך והגשמת המטרות של הפועל מהסיבות הבאות: הקבוצה עומדת מצוין מבחינה טקטית על המגרש. משחק ההגנה של הקבוצה מעולה מה שנותן בטחון ומביא לידי ביטוי גם את הצד ההתקפי. בסגל הקבוצה יש הרבה צעירים מוכשרים מתוצרת בית מה שעוד יותר מחמם את הלב ומחבר אותי לקבוצה. בנוסף, הפועל מתפקדת טוב בכל וריאציה של הרכב. זה מעיד על חוסן ועקביות כך שגם בהסתכלות לעתיד אני מאמין שיש בסיס טוב ונכון להתקדמות – בתקווה בליגת העל.

 

במקביל, יש לכוון וליצור משפחה אחת גדולה אדומה ומאוחדת. זה אומנם לא יהיה קל, אבל אפשרי. ברגע שיהיה גב איתן מהקהל זה ידחוף את הקבוצה קדימה. גם בהסתכלות אל העתיד כמועדון מאוחד חזק.

 

כבעל מניה, לנו האוהדים יש השפעה ברמה מסוימת על קבלת החלטות במועדון, וזה משהו שאני מאוד אוהב וגורם לי לשייכות והזדהות מוחלטת עם המועדון. אני מחכה כל כך לחזור כבר למגרשים אחרי תקופה ארוכה של פיצול וחבל שהקורונה משבשת לנו את החיים ואת היכולת להיות חלק אמיתי ביציעים  ולחזור להיות קהל אדום אחד גדול. הפועל ירושלים היא הקבוצה האדומה בעיר וכל האוהדים האדומים צריכים להיות מאחוריה. מאחל המשך הצלחה מקצועית וחזרה ליציעים של כל האוהדים האדומים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר