גוני נאור והאוהדים, אווקה אשטה וזיו אריה (צילומים: דני מרון - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
גוני נאור והאוהדים, אווקה אשטה וזיו אריה (צילומים: דני מרון - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | עליית הנוער: שחקני הבית הם חלק בלתי נפרד מההישג

העלייה של הפועל מרשימה עוד יותר בגלל שחקני הבית שהשתלבו בצורה נהדרת בקבוצה הבוגרת ונתנו את הטון – המדיניות של המועדון נכונה ויש להמשיך בה גם בליגת העל

פורסם בתאריך: 5.5.21 00:34

ביום שישי שעבר נכחתי במשחק מול סקציה נס ציונה והתרגשתי מאוד לראות את אלפי האוהדים האדומים חוגגים את העלייה לליגת העל ואת ההישג היפה של הפועל. התהליך שעובר המועדון הוא מרשים ובעיקר נכון. גם אם לקח זמן, זה הגיע ובגדול. מגיע שאפו לכל העוסקים בדבר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


זה מתחיל כמובן באנשי הניהול אורי שרצקי, אשר גולה והוועד המנהל וכמובן הצוות המקצועי בראשות שי אהרון, המאמן זיו אריה ושאר אנשי הצוות שעובדים יום יום כדי להגיע לתוצאות ולהישגים נכבדים.

גם כשחקן וגם עכשיו כשאני מאמן את קבוצת הבוגרות של המועדון, אני יודע מצוין מה זה תהליך, סבלנות, ועד כמה זה קשה להפעיל מערכת שלמה. מבחוץ רואים רק את המשחקים, את הניצחון או ההפסד, אבל העבודה לא מתחילה שם – היא באימונים, בין האימונים, לפני ואחרי משחקים – וזה לא נגמר בכך, ולכן אני מעריך מאוד את העבודה הקשה של אנשי המועדון שעמדו במטרה העיקרית והצליחו להחזיר את הפועל ירושלים למקומה הטבעי.

אין שמח ממני לראות את ים האוהדים האדומים והקהילה האדומה שחגגה את העלייה בהתפרצות רגשות יוצאת דופן. זה כבוד למועדון המפואר שיש לו עכשיו קבוצה בליגת העל שאפשר להתגאות בה.

במשך שנה שלמה המועדון עמד בכל היעדים שלו, לא נשבר גם ברגעים הקשים וצלח כל משבר בצורה מעוררת כבוד. הניצחונות הגיעו ברגעי האמת והלחץ – הקבוצה הצליחה ובגדול במאני טיים.

עכשיו, כשמשחקי הדרבי מול בית"ר כבר מתדפקים על הדלת, אפשר לחוש את ההתרגשות לקראת העונה הבאה. זה יעשה טוב לליגת העל, טוב לעיר ירושלים וטוב להפועל. בתור שחקן עבר, אלה רגעים שאני לא אשכח ואין מאושר ממני לראות את מועדון הבית שלי הולך לשחק בשנה הבאה במשחק דרבי שירגש את כל העיר ובמיוחד את הקהל האדום בעיר.

הדרך הייתה מרשימה – אבל היא עוד יותר מרשימה בגלל שילוב שחקני בית וצעירים ירושלמים שתפסו השנה מקום של קבע בהרכב ובכלל היו חלק משמעותי בקבוצה. אהבתי לראות שלא פחדו "לזרוק למים" את הצעירים ממחלקת הנוער גם כשהיו חוסרים בהרכב. הם התמודדו יפה מאוד עם האתגרים ועם הליגה הלאומית הקשוחה.

במבט קדימה אני מאוד מתחבר לדברים של זיו אריה שאמר שיש בסיס טוב לעונה הבאה. נכון שהקבוצה צריכה להתחזק במספר שחקני רכש, אבל עדיין יש להפועל את שחקני הבית כמו אווקה אשטה, גוני נאור, עומר אגבדיש, הראל שלום ועוד שחקנים מוכשרים ממחלקת הנוער שאותם צריך להמשיך ולהריץ קדימה. זאת לצד שחקני הרכש ועוד שחקנים טובים שיש בקבוצה שעליהם להמשיך – כמו השוער הנהדר אדליי אדביו והחלוץ עידן שמש שבמו רגליו העלה את הקבוצה ליגה והוכיח שהוא סקורר ברמה גבוהה. בהפועל בהחלט יכולים להיות מעודדים ומרוצים מהבסיס האיתן שיצרו. בשילוב כוחות של צעירים, שחקני רכש ושחקנים ותיקים, אפשר יהיה לעשות קבוצה שתרוץ יפה מספר שנים קדימה תוך כדי המשך שילוב של שחקנים מדור העתיד שנמצאים כרגע במחלקת הנוער ובהמשך יוכלו להשתלב בבוגרים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר