אורי אלון, ג'יימס פלדין (צילומים: אייל טואג, ניר קידר)
אורי אלון, ג'יימס פלדין (צילומים: אייל טואג, ניר קידר)

דעה | דאגה גדולה: אורי אלון תחזור – הפועל זקוקה לך מאוד

הסימנים מעידים שמדובר בקיץ כלכלי ומקצועי קשה: פלדין לא יצטרף, מקל סירב להצעה, בריימו עזב, ההחתמות עד כה דלות והסגל הישראלי פושר מאוד. רק אורי אלון יכול להציל את הפועל

פורסם בתאריך: 23.7.21 00:10

בתחילת השבוע קיבלתי הודעה משני אוהדי הפועל חובשי כיפה המתגוררים בישוב אפרת שניסו להרגיע אותי אחרי שראו שאני מודאג בלשון המעטה ממצב הקבוצה ובעיקר מאיכות השחקנים שמעטרים את הסגל. “חכה רמי, ההפתעות וההחתמות יגיעו רק אחרי תשעה באב”. האמת שאני לא זוכר שלהנהלה הנוכחית זה ממש משנה, כך אולי היה נהוג יותר בימי דני קליין, אבל אני רוצה להאמין שיש בזה מן האמת ומה שעצר את קצב ההחתמות זה אכן אותם ימים שלא נהוג לבצע בהם צירופי שחקנים באופן רשמי.

כך או אחרת, אם הגעתי למצב שאני מנסה לשכנע את עצמי שהכל בסדר (אבל בעצם לא) ולחפש “אשמים”, זה אומר שהמצב לא טוב. אם היה כסף, כנראה שכבר היינו רואים הכרזה על החתמתו של ג’יימס פלדין, שעליו דובר בתחילת הקיץ. צירופו האפשרי של “קינג ג’יימס” כפי שכונה על ידי האוהדים, היה יכול לבשר שאולי בכל זאת יש במלאי קצת יותר מזומנים ממה שאנחנו חושבים. לצערי, זה כבר לא יקרה כי פלדין ממשיך את המסע שלו בקריירה לכוויית והפועל כנראה מעולם לא ממש הייתה אופציה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

ההחתמות עד כה מצביעות על מגמת ירידה משמעותית בתקציב. מה גם שהשקט שמגיע מגזרת המועמדים שבדרך כלל מקשטים את מדורי הספורט באתרים המובילים הוא סמן נוסף שהקיץ מדובר בתקופה אחרת לחלוטין. תקופה של תקציב נמוך יותר ממה שהורגלנו וכפועל יוצא – הסגל הישראלי דל והכללי לא אטרקטיבי שלא מבשר טובות. על פי דיווחים שונים באתרים, גם גל מקל כבר סירב להצעה מהקבוצה האדומה ואם תוסיפו את עזיבתו של סולימאן בריימו לבורגוס שמתמודדת עם הפועל באותו המפעל, הרי שיש לכם עוד סימנים, אם תרצו, למבוכה הרבה =D7יש עד כה. אולי קארי בלקשיר שהוזכר כמועמד יוכל להחזיר במעט את הכבוד האבוד.

הידיעות השונות שהיו על השקעתו האפשרית המחודשת של אורי אלון בקבוצה בקונסטלציה כזו או אחרת הפיחו תקווה, אבל זה היה למספר רגעים שלאחריהם הס ודממה וההחתמות עד כה מבשרות שאין אורי ואין אלון. מדאיג מאוד, והסקפטיות חוגגת.

הרחשים מתוך רחבי הרשת שאני שומע אצל האוהדים, גם הם מדאיגים מאוד. יש אוהדים שמסרבים לחדש את המנוי או לכל הפחות מתלבטים בשל הקיץ הקשה שפוקד את הפועל – אולי הקשה ביותר מאז טרום תקופת אלון בטרם רכש את הקבוצה אי שם כשעו”ד יעקב לירז ניהל את המועדון בתקופת המעבר.

ללא ספונסר ברמתו של אלון, הפועל תעביר עוד לילות קשים בגיוס כספים, ואין לי ספק שאייל חומסקי וגיא הראל שוברים את הראש איך לגייס כסף כדי לחזק את הקבוצה כראוי. הצעה שלי: גיוס המונים דרך האוהדים, אבל לשם כך על ההנהלה לפנות בעניין לקהל, אך היא מסתכנת בכך שהיא חושפת את מצבה הכלכלי.

מכאן, אני קורא לאורי אלון לחזור ולתמוך בקבוצה ולרים את הכפפה ולעזור לקבוצה לחזור לימיה היפים כמו בתקופתו ובטוח שהקבוצה עדיין חשובה לו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר